یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کلنگ ورزشی لرستان - يافته

استاندار لرستان گفت: مردم لرستان از کلنگ‌زنی‎های بی‎حاصل طی سال‎های گذشته تا کنون خسته شده‌اند و خاطره خوبی از کلنگ‎زنی ندارند.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری مسکونی افلاک (ونک‌پارک سابق) افزود: مدیر اجرایی پروژه روزشمار اجرای این طرح را نصب کند تا این امر موجب روحیه نشاط و امیدواری و فراموشی خاطرات تلخ کلنگ‌زنی از ذهن مردم شود.

بازوند با اشاره به این که قفل این طرح پس از 8 سال توقف، با یک سرمایه گذاری مطمئن باز شده اظهار داشت: برای راه‎اندازی مجدد این طرح تلاش‎های بسیاری صورت گرفته به‎نحوی که در پشت صحه این اقدامات 6 ماه رایزنی و یکهزار و 800 ساعت چانه زنی و پیگیری صورت گرفته است.

وی با تشکر از شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به دلیل حمایت از راه‎اندازی مجدد پروژه عظیم افلاک گفت: سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح برآورد شده که این میزان اعتبار معادل هزینه ساخت یک سد بتونی است.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان - يافتهاستاندار لرستان اظهار داشت: پی‌گیری‎های انجام شده نشان‎دهنده عزم ملی برای احیای این پروژه است و انتظار می‎رود عوامل اجرایی این طرح مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به برخی تنگناها در بودجه سال 93 گفت: دولت برای فرار از رکود اقتصادی ناچار به تدوین یک بودجه انقباضی است ولی با تلاش نمایندگان و مدیریت ارشد استان، بودجه عمرانی لرستان نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافت و در جایگاه نهم کشور قرار گرفت.

بازوند همچنین اضافه کرد: در ابلاغیه سیاست‎های اقتصاد مقاومتی بر احصا و فعال شدن ظرفیت های اقتصادی تاکید شده و باید با توجه به آسیب شناسی که در این راستا در لرستان انجام شده اقدام شود در غیر این صورت فرصت سازی ها به فرصت‌سوزی تبدیل خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا