یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

راه آهن دورود - بروجرد - خرم آباد - یافته

استاندار لرستان دردیدار با کارفرما، مشاور و پیمانکار پروژه ریلی دورود – بروجرد - خرم آباد ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات اجرایی این طرح، گفت: این پروژه عمرانی یکی از طرح‎های حیاتی و مهم برای تامین و توسعه زیرساخت‎های لازم در راستای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان است.

 به گزارش‎ روابط عمومی استانداری لرستان، هوشنگ بازوند در این جلسه که در محل استانداری لرستان برگزار شد، افزود: دراین زمینه دستگاه‎های اجرایی استان نیزموظف به همکاری و همراهی کامل و مطلوب با مجریان پروژه با هدف سرعت‎بخشی به روند اجرای طرح هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش مهمی که این پروژه در زمینه تامین زیرساخت‎های مناسب برای توسعه همه جانبه استان دارد، ضروری مسایل و مشکلات موجود در روند اجرای طرح با همکاری و تعامل بین بخشی دستگاه‎های اجرایی استان رفع شود.

استاندار لرستان گفت: صدور مجوزهای قانونی در حوزه‎های زیست محیطی، منابع طبیعی و دیگر دستگاه‎های مرتبط برای تسهیل روند کار و فرآیند اجرای پروژه بسیار مهم و ضروری است.

وی تاکید کرد: دراین راستا، نشستی نیز با حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی مرتبط با اجرای این پروژه و مدیران و متولیان اجرای این پروژه در محل اجرای طرح برگزار و مسایل و مشکلات مرتبط با این پروژه مهم عمرانی به صورت علمی و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در ادامه این جلسه، کارفرما، مشاور و پیمانکار طرح راه‌آهن دورود – بروجرد - خرم آباد نیز گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های انجام شده در خصوص اجرای این طرح را ارائه کردند.

تشریح نقشه مطالعاتی و عملیاتی پروژه در طول مسیر، برنامه زمان بندی شده اجرا، میزان پیشرفت و چگونگی اجرای طرح و فرآیند اخذ برخی مجوزهای قانونی در جریان اجرای پروژه با توجه به مسیر اجرا از جمله موارد مطرح شده از سوی مجریان پروژه بود.

استاندار لرستان نیز با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح برای توسعه و آبادانی استان، آمادگی کامل مجموعه مدیریتی استان برای همراهی و همکاری با مجریان در راستای تسهیل کار و سرعت بخشی به روند اجرای پروژه را اعلام کرد.

عملیات اجرایی پروژه ریلی دورود – بروجرد – خرم آباد با هفت ایستگاه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار طرح از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

برای اجرای این پروژه 469 میلیارد تومان اعتبار تا مرحله ریل گذاری درنظر گرفته شده و زمان اجرای پروژه نیز 48 ماه اعلام شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا