یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حبيب‎اله خجسته‎پور فرماندار خرم آباد- یافته

فرماندار خرم آباد در جلسه کميسيون پيشگيری و مقابله با قاچاق کالا و ارز اين شهرستان بر لزوم پيشگيری و مقابله بيشتر با وقوع قاچاق کالا و ارز تأکيد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‎آباد، در اين جلسه که در فرمانداری خرم‎آباد برگزار گرديد، حبيب‎اله خجسته‎پور به تبيين تأثير قاچاق کالا بر چرخه‎ی اقتصادی و زندگی مردم پرداخت و خواستار رسيدگی بيشتر در راستای پيشگيری و مقابله با اين پديده شوم گرديد.

حبیب‌الله خجسته‎پور اظهار داشت؛ بر اساس آمار ارائه شده توسط نيروهای انتظامی و امنيتی و ساير دستگاه‎های حاکميتی در سال 92 در حوزه شهرستان خرم آباد کشفيات نسبتاً خوبی در حوزه قاچاق کالا و ارز صورت پذيرفته است.

فرماندار خرم آباد عمده کالاهای هدف کميسيون پيشگيری و مقابله با قاچاق کالا و ارز شهرستان را، اقلامی از قبيل؛ سوخت‎های فسيلی، چوب و ذغال، دارو، لوازم بهداشتی، مکمل‎های غذايی و کالاهای برقی ذکر نمود و اذعان داشت؛ قاچاق هر کدام از کالاهای مذکور تاثيرات بسيار منفی و گوناگونی را بر زندگی مردم و به‎ويژه اقتصاد کشور وارد می‎نمايد.

وی اظهار داشت؛ در سال جديد که مزين به نام ((سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مديريت جهادی)) است شايسته است با فرهنگ سازی توسط دستگاه‎های ذي‎صلاح از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‎ها در جهت آگاهی بخشی به نسل نوجوان و جوان و در نهايت خانواده‎ها به‎صورت جهادی و ويژه در دستور کار قرار گرفته و در راستای تنوير افکار عمومی مبنی بر عدم استقبال از کالای قاچاق و روی آوردن به توليدات ملی نهادينه گردد.

فرماندار خرم‌آباد اطلاع‎رسانی و تبليغات موثر و به موقع را از جمله ابزارهای مناسب و ضروری بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و خواستار برگزاری نمايشگاه‎هايی از کالای قاچاق کشف شده و بيان آثار مخرب و زيانبار آن بر اقتصاد خانواده و کشور توسط کارشناسان خبره می‎توان در راستای تنوير افکار عمومی شد.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا شکاری 1393-02-02 18:12
قاچاق سلاح و فشنگ بیداد می کند. :eek:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا