یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

موسسه خيريه باب الحوائج خرم آباد - يافتهمدیرکل زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی از اصول مورد تاکید اسلام و وظیفه‌ای اخلاقی‌، انسانی و الهی است.

به گزارش يافته، "ليلا سلاح‌ورزي" در دیدار با اعضای موسسه خیریه باب الحوائج(ع) خرم‌آباد افزود: اگر کسی عاشقانه در جهت خدمت به مردم فعالیت کند قطعاً خداوند جزای خیر و عنایات خود را شامل حال او خواهد کرد.

وي بيان داشت: تشکل‌های غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد به عنوان بزرگ‌ترین بازوان اجرایی دولت در جهت رسیدن به اهداف سیاسی‌، اجتماعی‌، اقتصادی‌، ‌علمی شناخته می‌شوند.

سلاحورزی با بیان این که سازمان‌های مردم نهاد نقش کلیدی در جهت محقق ساختن اهداف دارند اعلام کرد: در دولت تدبیر و امید حمایت از تشکل‌های غیر دولتی در چارچوب اهداف تعریف شده در نظام در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

مدیر کل امور بانوان استانداری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: تقویت بنگاه‌های زود‌بازده و حمایت از زنان کارآفرین با ارائه تسهیلات بانکی در حوزه‌های مختلف تولیدی می‌تواند در ایجاد اشتغال و تولید ثروت موثر باشد.

در این دیدار توسط رسول پاکدل رئیس هيأت مدیره موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع) گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه نمود.

فرمانده حوزه ثارالله از موسسه خیریه باب‌الحوائج خرم‌آباد ديدن كرد

فرمانده حوزه ثارالله از واحدهای مختلف موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع) بازدید به عمل آوردند.

"فرامرز علیزاده" گفت: مردم باید در جامعه به نیازمندان و محرومین کمک کنند بدون این که بر سر آن‌ها منت داشته باشند.

وی افزود: خدمت به قشر محروم جامعه وظیفه همه ما است که نباید فراموش شود.

فرمانده حوزه ثارالله خطاب به اعضای موسسه خیریه باب الحوائج‌(ع) گفت: کار کردن در خیریه مانند نماز و روزه است‌؛ شما باید در کنار فعالیت‌های عمرانی، اشتغال و رفع محرومیت‌ها در توانمند‌سازی معنوی و فرهنگی  اقشار آسیب‌پذیر جامعه هم کوشا باشید زیرا بسیاری از اقشار آسیب پذیر به جز فقر مادی از فقر معنوی و فرهنگی نیز رنج می‌برند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا