یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دكتر ابراهيم توكلي مدير كل دامپزشكي لرستان - يافتهطی حکم صادره از سوی "مهدی خلج" رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دكتر "ابراهيم توکلی" به‎عنوان رئیس جدید اداره کل دامپزشكي استان لرستان منصوب شد.

به گزارش يافته، مراسم معارفه توکلی ساعت 9:30 دقیقه صبح چهارشنبه 27 فروردین‌ماه در سالن همایش‎های سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار می‎شود.

دكتر توكلي پيش از اين مدير دامپزشكي جيرفت و جنوب كرمان بوده است.

قابل ذكر است پیش از این دکتر "جواد گودرزی" ریاست دامپزشکی لرستان را به عهده داشت. وي از تاريخ سوم مهرماه 1385 جاي‌گزين دكتر ان‌شاء‌الله ولدبيگي شده بود و اينك پس از نزديك به 7 سال و 7 ماه جاي خود را به مدير جديد داد.


ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 هوشنگ حبیبی 1393-01-26 18:43
همکاران ارجمند یافته
ضمن سلام و شادباش بهار، همانطور که استحضار دارید این روزها موضوع دفن ریچارد فرای ایرانشناس برجسته امریکایی و موضوع دفن وی در اصفهان با مخالفت برخی تندروها که عمدتا دلایل ناصواب سیاسی دارد مواجه شده است.
پیشنهاد می شود که با توجه به تخریب وجه ایران و ایرانی در عرصه بین المللی، حضرتعالی و دیگر دوستان و همکاران اهل رسانه که امکان طرح استانی موضوع را دارید، طی نامه ای که به امضای اهل فرهنگ و هنر استان و بخش های از شهروندان شهرستان های مختلف استان می رسد، از سوی مردم استان برای دفن این محقق نامدار در استان اعلام آمادگی شود.
بی تردید این اعلام آمادگی داوطلبانه در بازسازی وجه ایرانیان موثر خواهد افتاد و فرصت مغتنمی برای معرفی بیش از پیش استان لرستان نیز خواهد بود.
به نظر می رسد دفن ایشان بر فراز قلعه فلک الافلاک، یا در کنار غارهای منقوش دوشه،هومیان و یا میرملاس و یا در کنار پل های تاریخی نظیر شکسته خرم آباد،کشکان و یا پلدختر و یا مناطقی از این دست مناسب باشد.
موفق و سربلند باشید
نقل قول کردن
#2 رهگذر 1393-01-26 23:27
آقا هوشنگ حالت خوبه؟!!!
اولا نظر شما چه ربطی به خبر داشت!
دوما درست دیدم بر فراز قلعه؟؟؟؟؟؟؟؟!!! !!!!!!!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا