یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بيژن علي‌زاده سرپرست اداره كل راه آهن لرستان - يافتهطی حکم صادره از سوی "محسن پورسيدآقايي" مدیرعامل راه‎آهن کشور، سرپرست راه‌آهن استان لرستان معرفي و منصوب شد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی راه‌آهن کشور، در این حکم "بیژن علی‎زاده" به سمت سرپرست اداره كل راه‌آهن لرستان منصوب شده است.

مدیرعامل راه‎آهن کشور طي اين حکم خواستار  اعمال نظارت‌هاي لازم در راستاي ارتقاء سطح ايمني و ارائه خدمات به مشتريان، ايجاد بستر مناسب براي به خدمت گرفتن توان حمل و نقل ريلي بخش خصوصي، اعمال نظارت بر اجراي مشخصات فني، استانداردها و معيارهاي کنترل کيفيت در همه زمينه‌ها، تلاش در جهت پيشرفت فيزيکي پروژه‌ها متناسب با برنامه‌هاي ارائه شده، نظارت بر اجراي قوانين، آيين‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌هاي مربوطه از سوي بيژن علي‌زاده شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن استان لرستان در محل سالن اجتماعات ایستگاه راه‌آهن شهرستان دورود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور "احمد خدایی" عضو هیأت مدیره و قائم مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، "ماشاءالله نعمتی" فرماندار دورود، مدیران کل راه‌آهن ناحیه‌های اراک و زاگرس و همچنین جمعی از مدیران شهرستان دورود برگزار شد، از خدمات "علی محمدی" مدیر‌کل پیشین راه‌آهن استان لرستان تقدیر به عمل آمد و "بیژن علی‌زاده" به عنوان سرپرست اداره كل راه‌آهن استان لرستان معرفی شد.

قابل ذكر است اداره کل راه‌آهن ناحیه لرستان از مهر‌ماه 1390 به مرکزیت شهرستان دورود تأسیس و کار خود را آغاز کرده است و علي‌زاده پس از محمدي دومين مسوول اين اداره مي‌باشد. در حوزه راه‌آهن ناحیه لرستان نزدیک به 155 کیلومتر راه ریلی وجود داشته و می‌توان از آن به عنوان گلوگاه محور با اهمیت جنوب یاد کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا