یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اخطاريه محيط زيست لرستان به صنوف آلاينده خرم‌آباد - يافتهمديركل محيط زيست لرستان گفت: سال گذشته این اداره کل با استناد به قوانین و مقررات زیست‌محیطی و با همکاری دستگاه قضايي، نیروهای انتظامی و اماکن اقدام به پلمپ 20 واحد آلاینده و مزاحم در شهرک بدرآباد علیاي خرم‌آباد كرد.

به گزارش روابط عمومی محیط زیست لرستان، "محمدحسين بازگير" اظهار داشت: با این كار کلیه‌ي واحدهای آلاینده از محل نقل مکان نموده در واحدهای جدید که به همین تعبیه شده است مستقر شدند.

وي عنوان داشت‌: در فاز دوم این عملیات اخطاریه زیست‌محیطی به کلیه واحدهای آلاینده و مزاحم در سطح شهرستان خرم‌آباد ابلاغ گردیده است و می‌بایست کلیه واحدها به محل مورد نظر نقل مکان نمایند

مدیر کل محیط زیست لرستان تصريح كرد: در غیر این صورت اداره کل حفاظت محیط زیست با استناد به مواد قانونی زیست‌محیطی و با حکم قضایی اقدام به پلمپ واحدها در سطح شهرستان خرم‌آباد می‌نماید‌.

محمدحسين بازگير مدير كل محيط زيست لرستان - يافتهبازگير با بيان اين كه فاز سوم برخورد با صنوف آلاینده‌ی سطح شهرستان خرم آباد آغاز مي‌شود، گفت: برخي با وجود خريداري واحد در مجتمع زاگرس كه محل استقرار این گونه صنوف است، هنوز به اين محل نرفته و در سطح شهر به صورت غیر‌قانونی فعالیت دارند که از اين طريق آخرين اخطار براي خروج از شهر به آن‌ها ابلاغ مي‌شود.

وي افزود: با استناد به مواد 688 و 690 قانون مجازات اسلامی، هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی و آلودگی محیط زیست شناخته شود جرم تلقی شده و با آن برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

روابط عمومي محيط زيست لرستان نيز از مردم استان تقاضا نمود براي ارائه ه پیشنهاد و یا مشاهده تخلف زیست‌محیطی‌، مراتب را با شماره تلفن 3221774-0661 در میان گذارند.

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1395-12-06 08:59
ای خدا وای مسئولین به داد ما برسید.
با نهایت احترام مراتب زیر را بحضور حضرتعالی میرسانم :
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا