یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عكس فرودگاه خرم‌آباد- يافتهروند توسعه فرودگاه خرم‌آباد با حضور معاونت عمليات فرودگاهي شركت فرودگاه‌هاي كشور بررسي شد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي فرودگاه خرم‌آباد، مدیر فرودگاه خرم‌آباد از اجرای طرح توسعه اين فرودگاه با روند مطلوبی خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم طرح توسعه فرودگاه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

"اسفنديار كياني" با بیان این که طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده عنوان کرد: در مجموع برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وي با اشاره به تایید بخشی از نقشه‌های توسعه میدان پروازی، ساختمان پاویون و کانسپت‌های توسعه ترمینال گفت: این نقشه‌ها با حضور معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور، تعدادی از کارشناسان بخش مطالعات اداره کل به‌سازی و توسعه فرودگاه‌های کشور تایید و برای اجرا ابلاغ شد.

اسفنديار كياني- مدير فرودگاه خرم‌آباد - يافتهکیانی تصریح کرد: در این بازدید نقشه نهایی توسعه عوامل میدانی پروازی ابلاغ و پروژه پاویون فرودگاه خرم‌آباد به مرحله اجرایی رسید گفت: همچنین توسعه ترمینال این فرودگاه نیز به منظور بررسی دقیق به بازرسی میدانی موکول شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان نيز بر ضرورت همکاری شرکت فرودگاه‌هاي کشور در اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد تاکید کرد.

"مجید کیان‌پور" خواستار همکاری شرکت فرودگاه‌های کشور برای تسریع در طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد شد و بیان داشت: خوشبختانه این طرح با هم‌کاری قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال اجرا است.

معاون عمرانی استانداری لرستان از انجام پروازهای فرودگاه خرم‌آباد طبق برنامه خبر داد و گفت: همه تلاش فرودگاه خرم‌آباد حفظ و استمرار این پروازها همزمان با پیگیری طرح توسعه فرودگاه است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در جریان این بازدید ضمن اسقبال از اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بر آمادگی و همکاری این شرکت در این زمینه تاکید کرد و گفت: از استاندار لرستان نیز به خاطر مشارکت در اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد و ظرفیت‌سازی آن قدردانی می‌کنیم و امیداورایم این پروژه در زمان مقرر و همچنین استفاده از همه امکانات به بهره‌برداری برسد.

قابل ذكر است طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد از دي‌ماه سال گذشته با حضور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور، مسوول قرارگاه خاتم‌الانبیا، استاندار لرستان و معاون عمرانی استانداری لرستان با اعتباری در حدود 510 میلیارد ریال آغاز شده است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا