یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سؤال نماینده سلسله و دلفان از وزیر راه و شهرسازی- تذكر نماينده خرم‌آباد به رئيس‌جمهور- يافته  نماینده سلسله و دلفان به سبب وجود نقاط حادثه‌خیز در راه‌های کشور به ویژه در جاده‌هاي استان لرستان از وزیر راه و شهرسازی سؤال کرد.

به گزارش يافته، "حجت‌الله سوری" با توجه به تلفات جاده‌های در کشور به ویژه استان لرستان و به خصوص راه‌های روستای این استان؛ خواستار توضیح درباره‌ی وضعیت نامناسب راه‌ها و حوادث جاده‌ای شد.

آقامحمدي: اولویت دولت رفع بیکاری جوانان بود نه قلع و قمع نیروهای ارزشی

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره و چگنی در جلسه علنی روز یک‌شنبه 24 فروردين به مجموعه دولت و رئیس‌جمهور در صحن مجلس تذکر شفاهی داد.

در بخشی از تذکر اول "ابراهیم آقامحمدی" به مجموعه دولت عنوان شد: دولت با فضا‌سازی رسانهای مانع ثبت نام مردم در بحث یارانه‌ها نشود به جای این که از 4 نفر مسوول به صورت نمایشی مصاحبه بگیریم که از یارانه انصراف داده‌اند، مردم را تحقیر و تهدید نکنیم و بیایم جلوی ریخت و پاش بی‌مورد، فساد اداری و هزینه‌های بی‌مورد تغییر دکوراسیون را بگیریم.

وي در ادامه گفت: آب، برق، گاز، بنزین، گازوئیل و حامل‌های انرژی را گران کرده‌ایم كه پول آن‌ها را از جیب مردم می‌گیریم با اين بهانه كه مقداری از آن را بر می‌گردانیم، این حق مردم است، اما درست است فضا‌سازی رسانه‌ای کنیم و با تحقیر و تهدید مانع ثبت نام مردم شویم‌؟!

رئیس مجمع نمایندگان استان در تذکر شفاهی دومش نيز گفت: آقای رئیس‌جمهور در تبلیغات دوران انتخابات گفت دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت جوانان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان‌شان شرمنده باشند؛ جهت استحضار ايشان، لرستان در جدیدترین آمار ارائه شده دوباره رتبه اول بیکاری اعلام شد.

آقامحمدي تصريح كرد: وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به جای پرداختن به معضل بیکاری و معیشت مردم، سرگرم قلع و قمع نیروهای ارزشی هستند، لذا جناب‌عالی اقدام کنید تا سازمان‌ها به جای این کار به حل مشکل بیکاری جوانان و معیشت مردم بپردازند.

تذکر نماینده الیگودرز به رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و ارتباطات

نماینده الیگودرز در جلسه علنی به سبب رعایت بند 9 اصل سوم قانون اساسی در مورد رفع تبعیض ناروا برای تخصیص اعتبار به طرح‌های مهم شهرستان الیگودرز مثل راه‌آهن و راه "دورود- داران" به رئیس‌جمهور تذکر داد.

"محمدتقی توکلی" در بخشی از این تذکر گفت: تعیین تکلیف تأمین آب اراضی خسارت‌دیده از اجرای طرح انتقال آب از الیگودرز به قم و غیره با توجه به جمع‌آوری آب رودخانه‌های شهرستان و عبور آن از سامانه‌های احداثی انتقال و خشک شدن حق آبه کشاورزان و محرومیت از منابع آب، انتظار توجه و رفع مشکل را داریم.

نماینده الیگودرز در بخش دوم تذکر به وزیر راه و شهرسازی و وزیر ارتباطات اظهار داشت: توسعه راه‌های روستای و اجرای ارتباط تلفنی علی‌رغم گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و انجام کارهای بسیار زیاد در کشور تعدادی از روستاهای شهرستان الیگودرز فاقد راه و ارتباط تلفنی هستند از وزیر راه و ارتباطات در خواست ویژه داریم.

 

خبر: مسعود فرج‌الهي/ يافته - تهران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا