یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيدسعيد شاهرخي - معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان - يافتهمعاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: اجرای سد معشوره یک ضرورت است و مدیریت ارشد استان در صدد رفع موانع و مشکلات پیرامون این سد می‌باشد.

به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، "سید سعید شاهرخی" در جمع نمازگزاران شهرستان کوه‎دشت گفت: با استقرار مديريت جديد استان، استاندار لرستان با شناخت قبلي و درك صحيح از وضعيت موجود و همچنين مناطق مختلف به خصوص شهرستان کوه‎دشت، اولويت استان را در اجراي توسعه همه‌جانبه استان و همچنین برنامه‌های اشتغال‎زا گذارده تا استان‎مان از رکود خارج گردد.

شاهرخی اضافه کرد: برای نیل به این هدف اکثر برنامه‌هایی كه در شوراي برنامه ريزي و كميته برنامه استان تدوين و مصوب می‌شود با رویکرد مبحث توليد، اشتغال و رفع مشكلات جوانان است.

معاون سیاسی استاندار در ادامه افزود: در اين راستا یکی از مناطقی که مورد توجه قرار گرفته منطقه کوه‎دشت می‌باشد که جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان چندین سفر و بازدید از این منطقه صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به بافت منطقه و پیوند کشاورزی با معیشت مردم کوه‎دشت، آب يكي از فاكتورهاي اساسي بوده كه در برنامه توسعه شهرستان ديده شده و مديريت استان به جد آن را دنبال كرده است از این رو سد معشوره نه تنها به عنوان يك مطالبه بلكه به عنوان يك ضرورت براي توسعه منطقه کوه دشت مورد تاکید مدیریت استان است.

معاون سیاسی استاندار افزود: با توجه به حساسيت موجود در منطقه و اشتغال جوانان که با اجراي اين سد گره خورده است با معاونين رييس جمهور و وزير نیرو مكاتباتي شده و مسايل را به استحضار آن‌ها رسانیده‌ایم لکن هيچ شبه‎اي در اجراي ساخت اين سد وجود ندارد. لذا با توجه به اينكه در راستای عملیات اجرایی اين سد مصمم هستيم مردم نجیب و فهیم شهرستان کوه‎دشت نيز بايستي هوشيار باشند تا با چالشي روبرو نشويم ازاین‎رو هیچ‎گونه نيازي به رفتارهاي فرا قانوني نيست.

وی در پایان از پی‌گیری‌های امام جمعه شهرستان کوه‎دشت و نماینده اين شسهرستان تقدیر و تشکر نمود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا