یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سعيد شاهرخي- معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان - يافته

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: اعتدال، عقلانیت و تدبیر به عنوان شعار و رویکرد اصلی دولت، محور و اساس فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است.

به گزارش یافته به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، "سیدسعید شاهرخی" در نشست مشترک استاندار با معاونین و مدیران ستادی استانداری لرستان، افزود: توجه به این اصل مهم و راهبردی موجب اجرای مطلوب و مناسب کارها و رضایت‎مندی عموم در روند انجام امور و خدمت رسانی به مردم شده است.

وی با اشاره به نام‎گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تصریح کرد: این نام‎گذاری در قالب شعار و رویکرد اصلی و محوری سال جاری، متناسب با نیاز و شرایط امروز جامعه و کشور و نشان دهنده‎ی درایت والا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری برای رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.

وی اظهار کرد: در همین راستا، تحقق این شعار محوری و رشد و توسعه شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی کشور در سال 93، مستلزم عزم و اراده ملی مردم و تلاش جهادی مجموعه مدیران اجرایی کشور است.

شاهرخی تصریح کرد: به طور یقین مشارکت مردم و عزم ملی و اراده جمعی و تلاش جهادی همگان در جهت تحقق این سیاست محوری، بسیار موثر و راه‎گشاست.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی کارگزاران نظام در تحقق شعار محوری سال، گفت: تلاش جمعی و عزم ملی و جهادی مدیران و کارگزاران نظام از عوامل موثر و مهم در فراهم شدن بستر مناسب برای تحقق منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه تحقق شعار سال است.

وی در ادامه با اشاره به پی‌گیری جدی مسایل و مشکلات مردم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مدیریتی، اظهار کرد: با توجه به ارتقای بخش رومشگان به شهرستان و لزوم تاسیس فرمانداری و بخش‌ها و نهادهای مربوطه در این شهرستان تازه تاسیس، هنوز ساختار فرمانداری این شهرستان برغم پیگیری‌های انجام شده، ابلاغ نشده است.

شاهرخی گفت: در این زمینه‌، پی‌گیری برای ابلاغ ساختار فرمانداری شهرستان رومشگان و همچنین ایجاد و استقرار ادارات و نهادهای اجرایی و اداری در این شهرستان برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، در دستور کار معاونت سیاسی استانداری لرستان قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی، اظهار کرد: شناسایی و من دی از ظرفیت‌های موثر و قابل توجه بانوان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف مدیریتی و اجرایی در سطح استان، ضروری است.

وی افزود: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند که استفاده از توانمندی و قابلیت‌های این قشر فرهیخته و توانمند در عرصه‌های مختلف، موجب خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1393-01-18 18:57
در لرستان فقط شاهد شعارها هستیم تاکنون بعداز گذشت 9 ماه از دولت جدید در لرستان تغییرات در حد صفر است بطوریکه مدیران همان مدیران دولت سابق هستند و همچنان نارضایتی ها مردمی ادامه دارد در اکثر ادارات آشفتگی و برخورد بد با ارباب رجوع بیداد می کند
نقل قول کردن
#2 اکبری 1393-01-18 19:06
تغییر مدیریت در لرستان به تغییر استاندار ختم شد و عملا تغییر در سایر ادارات به فراموشی سپرده شد مردم به محض استقرار دولت انتظار داشتند مدیران متخصص و کارکشته جایگزین مدیرانی شوند که سالهای سال بدون بیلان کاری در لرستان و عملکردی ضعیف به کرسی ریاست تکیه دادن . با پوزش باید عرض شود این یک ضعف برای مدیریت اجرایی استان یعنی آقای بازوند محسوب می شود !!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا