یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: دولت دکتر احمدی‌نژاد منشا خدمات ارزشمند و اقداماتی تاریخی و قابل توجهي در عمران و آبادانی لرستان بوده است.

به گزارش يافته، حبیب‌الله دهمرده در مراسم کلنگ‌زنی سد بختیاری به عنوان مرتفع‌ترین سد بتنی جهان در استان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: روند شتابان فعالیت‌های عمرانی و آبادانی لرستان به ویژه در حوزه تامین و توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی مهم و زبربنایی در طول فعالیت دولت دکتر احمدی‌‌نژاد در این استان ب‌سابقه است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر احمدی‌نژاد، اظهار کرد: در دولت نهم و دهم اتفاقات ماندگار و تاریخی در سطح کشور و به خصوص لرستان انجام شد به نحوی که بسیاری را از غیرممکن‌ها ممکن شد.

وی گفت: کار و تلاش شبانه‌روزی دولت نهم و دهم برای خدمت‌رسانی خالصانه به مردم نشان داد که برای این دولت غیرممکنی وجود ندارد و در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: امروز نیز شاهدیم که با حضور شخص رییس جمهور، ساخت بلندترین سد بتنی جهان با ارتفاع 325 متر در لرستان آغاز می‌شود و این حرکت تاریخی و ارزشمند، نام لرستان را در تاریخ جهان به واسطه این اقدام مهم، ثبت و ماندگار خواهد کرد.

وي با اشاره به حماسه‌سازی‌های مردم این استان در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پاس فداکاری و رشادت های مردم این استان، منشا خدمات ارزنده ای برای توسعه و عمران لرستان بوده ، هرچند که به دلیل عقب‌ماندگی و محرومیت‌های تاریخی و مزمن به جای مانده از گذشته در استان، تا رسیده به نقطه مطلوب و در شأن مردم ولایی این دیار فاصله داریم.

دکتر دهمرده افزود: در همین سال‌های اخیر، دولت دهم طرح‌های عمرانی و اقدامات مهم و زیربنایی بسیاری را در لرستان انجام داده که از آن جمله می‌توان به اجرای سه طرح ملی راه‌آهن، آزادراه و بزرگ‌راه و همچنین ساخت چندین سد مخزنی بزرگ مانند سد معشوره و بلندترین سد بتنی جهان اشاره کرد.

استاندار لرستان با بیان این که به عنوان اولین استاندار دولت نهم شاهد اقدامات و خدمات ماندگار و تاریخی بسیاری از سوی دولت عدالت‌محور نهم و دهم در کشور بوده‌ام، اظهار داشت: حجم سرمایه‌گذاری دولت نهم و دهم در زمینه تامین و توسعه زیرساخت‌های عمرانی بیش از 10 برابر تمامی اقدامات انجام شده در 26 سال قبل از این دولت بوده است.

استاندار لرستان گفت: در سایه عنایت ویژه دولت مهرورز و عدالت‌گستری شخص دکتر احمدی نژاد سال 90 و 91 دورانی ماندگار و طلایی در تاریخ لرستان بود و طرح‌های بزرگ عمرانی و زیربنایی بسیاری با حضور شخص رییس جمهور در این استان آغاز شد.

به گفته وی، همچنین در راستای طرح مهر ماندگار به عنوان یکی دیگر از اقدامات ارزشمند، ابتکاری و ماندگار، 50 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری 37 هزار میلیارد ریال در لرستان اجرایی شده است.

دکتر دهمرده گفت: فضای حاکم بر استان لرستان برای کار و تلاش در جهت سازندگی و پیش‌رفت استان، مملو از وحدت، همدلی و تعامل است که در این زمینه باید از همه مدیران و مسوولان و به ویژه رسانه‌های استان و همچنین حمایت‌های محوری دولت تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: این مهم موجب شد تا لرستان در زمینه فعالیت‌های ستاد توسعه بخش کشاورزی به عنوان استان برتر کشور موفقیت‌های بزرگی را کسب کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا