یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نبي‌الله شمسي‌فر - شركت مخابرات لرستان - يافتهعضو هیأت مدیره شرکت مخابرات لرستان از آغاز پروژه بررسی و تدوین استراتژی فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران در استان لرستان توسط یک شرکت هندی خبر داد‌.

به گزارش روابط عمومی مخابرات لرستان، مهندس "نبي‌الله شمسی‌فر" ضمن اعلام این خبر گفت: تدوین و پیاده‌سازی استراتژی فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های گروه یکی از 7 راهبرد اصلی شرکت برای دست‌یابی به اهداف برنامه تغییر و تحول است در این راستا یک شرکت هندی به نام تک‌ماهیندرا  که  پیمانکار شرکت مخابرات برای تدوین استراتژی کلان آی‌تی می‌باشد کار خود را هم‌زمان در استان لرستان و 6 استان دیگر آغاز کرد‌.

شمسی‌فر  تصریح کرد: در این فاز قرار است وضعیت استان‌ از نظر فرایندهای کاری‌، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات و سرویس به مشتریان و پاسخ‌گویی به آنها‌، مباحث مرتبط با حوزه بازاریابی برای افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مشتریان، مدیریت و کاهش هزینه‌های عملیاتی و فراهم کردن اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری مدیران در سطوح مختلف و در نهایت استفاده بهینه از منابع شرکت برای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: در این مدت پروژه‌های زود بازدهی برای رسیدن به وضعیت مطلوب تعریف می‌شود تا در نهایت در یک چشم‌انداز مطلوب و استاندارد قرار گیریم‌.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا