یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش لرستان حجت‌الله مومنی با حفظ سمت (رئیس اداره ارزیابی مکرد اداره کل) به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته، رضا زینی‌وند مقدم در مراسم معارفه‌ای که ظهر امروز در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد با اشاره به اهمیت حوزه پرورشی گفت: حوزه پرورشی و فرهنگی حوزه‌ای است که نقش اصلی را در تعلیم و تربیت دارد و بسیار مؤثر است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: حوزه پرورشی هم مورد عنایت مقام معظم رهبری است و هم مورد توجه ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت.
وی با اشاره به سند تحول بنیادین گفت همه فرآیندهای تعلیم و تربیت باید با رویکرد فرهنگی و تربیتی باشند که مبین جایگاه رفیع حوزه پرورشی و فرهنگی است.
 زینی وند مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با عنایت به تجارب خوبی که دارد در این زمینه منشأ اثر بوده و حوزه پرورشی لرستان را در مسیر تعالی و پیشرفت سوق دهد.
شایان ذکر است رزومه کاری حجت‌الله مومنی با ۲۷ سال سابقه خدمت به شرح ذیل می‌باشد:
- مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کوهدشت
- معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد
- رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان
- مشاور اجرایی مدیرکل آ.پ لرستان
- رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آ.پ لرستان
- مدیر کانون فرهنگی تربیتی
- مسئول حراست آموزش‌وپرورش ویسیان




"اسدالله عباس زاده"، از حدود ۷ ماه قبل تاکنون معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش لرستان بود که 21 اردیبهشت 98 به عنوان مدیرکل حراست استانداری همدان منصوب شد.
 




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا