یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيداحمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد - يافتهنماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: برداشتن نقاب از چهره واقعی و هویت متظاهران یکی از برکات حماسه 9 دی بود، از طرفی به استحکام نظام جمهوری اسلامی وحدت و اتحاد، تحکیم ولایت‌مداری مردم انجامید.

به گزارش خبرگزاری ايكنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "سیداحمد میرعمادی"، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 9 دی در مراسم گرامی‌داشت حماسه تاریخی 9 دی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد گفت: نهم دی‌ روز خلق حماسه بزرگ و تجدید میثاق ملت ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری است در چنین روزی طومار فتنه بزرگ دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی در هم پیچیده شد.

وی با بیان این که در آیات متعددی از قرآن کریم وازه فتنه بارها مورد واکاوی و تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: فتنه از منظر قرآن‌کریم سه کاربرد اساسی دارد، نخست در مباحث اعتقادی و فکری است که به‌صورت شرک و کفر نمود پیدا می‌کند، دوم مسائل اخلاقی و تربیتی به‌کار می‌رود به‌طوری‌که خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید بدانید اموال و اولاد شما مایه فتنه برای شما هستند لذا در این آیه شریفه منظور از فتنه، امتحان و آزمایش الهی است.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: کاربرد سوم فتنه در مباحث سیاسی متجلی شده و به معنی شبهه‌افکنی و ایجاد تردید در دل‌های مردم و فریب انهاست کمااینکه خداوند در قرآن از عملکرد منافقان به عنوان فتنه یاد کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد در رابطه با پنج شاخصه فتنه از منظر قرآن تصریح کرد: ابعاد تفرقه و شکاف میان اقشار مردم مشتبه کردن امور به واسطه ایجاد غبار بر واقعیت‌ها و کتمان حقایق، ظلم و فساد در روی زمین، تهمت و افترا بستن و ایجاد بدبینی‌ و بی‌اعتمادی در میان جامعه از مهمترین شاخصه‌های فتنه به شمار می‌روند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه بنا بر آیه‌ای از قرآن با این مضمون که «وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه» مبارزه با فتنه یک اصل است، خاطرنشان کرد: فتنه وقتی در جامعه رواج پیدا کند همه را به هلاکت می‌رساند و گناه فتنه‌گران آن‌قدر سنگین است که سکوت در مقابل آن عقاب شدید خداوند را درپی دارد چه رسد به حمایت و پشتیبانی از آنها.

وی عنوان کرد: حادثه‌ای که در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد، یک جریان پیچیده و خطرناک و طراحی شده از جانب غرب بود که اگر هوشیاری و عنایت رهبر حکیم و فرزانه نبود قطعاً انقلاب اسلامی در معرض خطری جدی قرار می گرفت.

حجت‌الاسلام میرعمادی در رابطه با مهم‌ترین عوامل ایجاد فتنه اظهار کرد: وجود زمینه فتنه‌گری در سران فتنه هدف مشترک فتنه‌گران و دشمنان انقلاب و اسلام و وابستگی فتنه‌گران به بیگانگان از مهمترین ریشه‌های فتنه محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در رابطه با دستاوردهای حماسه 9 دی بیان کرد: یکی از برکات حماسه 9 دی برداشتن نقاب از چهره واقعی و هویت‌ بعضی از متظاهران بود و از طرفی تحکیم ولایت‌مداری مردم و اعلان دفاع و پشتیبانی ملت از انقلاب اسلامی تا آخرین نفس انجامید.

حجت‌الاسلام میرعمادی در پایان بیان کرد: ملت ایران خصوصاً مردم ولایت‌مدار لرستان بارها با حضور در صحنه‌های دفاع انقلاب شایستگی خود را به همگان ثابت کرده است لذا مسئولان و مدیران باید با پرهیز از هر گونه افراط‌گیری سیاسی در صدد خدمت به مردم مظلوم و متدین استان لرستان باشند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا