یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از امدادرسانی شورای شهر و شهردانی تهران به مناطق سیل‌زده استان تقدیر کرد.
به گزارش یافته، سیدموسی خادمی در جلسه با اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر تهران از همان روزهای ابتدایی سیل به فکر مردم استان بودند و حضور آنان را در کنار خود حس کردیم.
وی با بیان اینکه آنها از معدود دستگاه‌هایی بودند که به لرستان آمدند، ادامه داد: امیدواریم در تداوم سازندگی‌ها لرستان نیز به کمک مابقی استان‌ها بیاید و قدردان زحمات همه به خصوص شهرداری و شورای شهر تهران هستیم.
خادمی با اشاره به اینکه با اتفاقی که در لرستان افتاد فاجعه مالی و اقتصادی در این استان رقم خورد، افزود: خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم اما با توجه به آمار، دبی آب رودخانه در جریان سیل اخیر طی ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده و تابحال این مقدار را نداشته‌ایم.
استاندار لرستان بیان کرد: قاعدتا با تمهیداتی که اندیشیده شده بود نمی‌توانستیم به طور کامل از وارد آمدن این خسارات جلوگیری کنیم و در مقابل این وضعیت بایستیم.
وی تصریح کرد: شهر به رودخانه تبدیل شده بود و حجم بالایی از خسارت و آسیب را به تاسیسات، راه‌ها و زیرساخت‌ها داشتیم.
خادمی گفت: نکته شیرین و مقابل این سیل حضور تمام ایران و امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده بود و باعث شد احساس کنند که تنها نیستند.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از تمامی نهادها، گروه‌ها و مردم هر چه در توان داشتند کمک کردند.
وی سخت‌ترین کار را پاک‌سازی معابر و خانه‌ها عنوان کرد و گفت: شبکه‌های هدایت آب‌های سطحی مسدود شده بود و خارج کردن این حجم گل و لای مشکل بود که کمک‌های فنی، تاسیساتی و همچنین اقدامات شهرداری تهران در پیشبرد روند کار نقش بسزایی داشت.
خادمی با بیان اینکه تاکنون شورا و شهرداری تهران کمک‌های ارزنده‌ای به لرستان داشته‌اند، اضافه کرد: اگر این امدادرسانی‌ها تداوم داشته باشند لطف بزرگی به مردم می‌شود هر چند که تا کنون نیز خیلی خوب کار کرده‌اند و قدردان زحمات هستیم.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لرستان هنوز نیازمند کمک است، ادامه داد: نیاز به این امدادها در بخش زیرساخت‌ها، ماشین‌آلات، منازل و اسباب و اثاثیه خانه به طور کامل حس می‌شود.
وی یادآور شد: بین استان‌های معین تقسیم کار شده و هر استان بازسازی یک منطقه سیل‌زده لرستان را برعهده گرفته است که شهرداری تهران نیز می‌تواند با این مدل کار کند.
 


خبر: محمدرضا گودرزی
 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد 1398-02-02 17:26
آیا وقت آن نرسیده برخی مدیران کم کار و نالایق از کار برکنار و بازخواست شوند.؟؟؟
چه دستگاهی وظیفه بررسی قصور این قبیل افراد را دارد تا حداقل شوکی به سایر مدیران استان وارد شود و از بی تفاوتی خارج شوند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا