یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لرستان را تنها نمی‌گذاریم.
به گزارش یافته، محسن هاشمی در جلسه بررسی مشکلات سیل استان با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: بحث مهدویت به جبران بی‌عدالتی‌ها و نابسامانی‌ها و کمک به منجی عالم بشریت که همان رسیدن به کمال است معطوف می‌شود و هدف همه ما همین موضوع است.
وی با بیان اینکه هدف نهضت جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) نیز همین موضوع بوده است، ادامه داد: ایشان به ما یاد دادند که در دوران غیبت ساکت ننشینیم و تلاش کنیم تا فضا مهیای ظهور امام زمان(عج) شود.
هاشمی بیان کرد: امیدواریم همگی وظیفه خود را در مقابل انقلاب اسلامی انجام دهیم تا به تکالیفمان در اهداف مهدویت عمل کرده باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: تبلور فعالیت‌هایی که انجام دادیم طی این مدت در سیل‌های اخیر کشور نشان داده شد و شیعیان امام زمان(عج) به وظایف خود که کمک به انسان‌ها است پایدار بودند.
وی با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر تهران عمل به وظایف انسانی و اسلامی بوده و منتی بر دیگران نیست، گفت: از همان ابتدای سیل که در استان گلستان روی داد اقدامات ویژه‌ای را آغاز کردیم و نیروها در این مناطق مستقر شدند.
هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون این امدادرسانی‌ها ادامه دارد، افزود: کم‌کم فعالیت‌ها در گلستان در حال پایان یافتن هستند و می‌توانیم تمرکز بیشتری روی لرستان و خوزستان داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران هدف از سفر به لرستان را بازدید از فعالیت‌های عناصر شهرداری در مناطق سیل‌زده عنوان کرد و ادامه داد: روز گذشته از خوزستان بازدید کردیم و دشت آزادگان به همراه چهار شهر دیگر در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده‌ایم و کمک‌هایی به شهر اهواز داریم، گفت: در گلستان نیز آق‌قلا و گمیشان به ما محول شده و نیروهای ما از دو هفته پیش در پلدختر هم مستقر هستند.
هاشمی با اشاره به اینکه از قبل مصوبه‌ای در شورای شهر تهران داشتیم که برای کمک به سیل‌زده‌ها تنظیم شده است، افزود: در این راستا ده میلیارد تومان تصویب شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مدیریت بحران ابتدا باید پیشگیری صورت گیرد، اضافه کرد: اقدامات در ادامه آن بسیار مهم بوده و دامنه زمانی انجام آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بیان کرد: با همت مهندس الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها برنامه‌ریزی‌های بعدی را برای گسیل امدادرسانی‌ها خواهیم داشت و باید بررسی کنیم که تا چه حد امکان کمک‌رسانی داریم.
هاشمی با بیان اینکه قرار است بودجه ویژه‌ای به این موضوع اختصاص یابد، ادامه داد: طی مکاتبه دکتر روحانی با مقام معظم رهبری برداشت دو میلیارد یورو از صندوق ارزی رقم قابل توجهی است که هنوز قطعی نشده و در صورت نهایی شدن کمک شایانی به بازسازی‌ها خواهد کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در کنار مردم لرستان هستیم، گفت: این استان پتانسیل‌هایی بالایی در زمینه گردشگری و کشاورزی دارد که باید مورد حمایت سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
وی ادامه داد: پدرم نیز در سفری که به لرستان داشت آن را سوئیس کوچکی عنوان کرد که باید از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده کنیم برای همین نیاز به تشویق سرمایه‌گذاران داریم و می‌توان نقدینگی‌ها را جذب فعالیت‌های مولدی کرد که توان ایجاد اشتغال دارند.
 


خبر: محمدرضا گودرزی

دیدگاه‌ها  

#1 مردآزما 1398-02-02 17:38
آی هاشمی استان ما را با همین القاب و عنوانهای نادرست گول زدند و پروژه اجرا نشد یکی ما را غیور نامید یکی سوئس و دیگری.... این عنوانها برای مردم این دیار شغال و دیگر نیازها نمی شود. ما همان لر و لرستانی هستیم نه چیز یا کس دیگری
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1398-02-02 21:42
خوشحالم مردم لرستان از همیشه آگاه تر اند و بهتر از همیشه می توانند حرفشان را مقابل دوربین بزنند ولی متاسفانه مسئولان ارستان نمیتوانند حرف های مردم را به مسئولان برسانند و شاید هم می رسانند و مسولان کاری نمی کنند باید این روشن شود
نقل قول کردن
#3 رضا-س 1398-02-03 11:13
لرستان طبیعت بسیار زیبایی دارد که این سوئیس کوچک نیازمند توجه دولتهاست که متاسفانه تاکنون فقط شعار داده اند و در واقع کار اساسی انجام نداده اند.
نقل قول کردن
#4 خرم وآبادترین کلانشهرایران 1398-02-03 15:20
خرم آباد پایتخت طبیعت ایران
خرم آباد پایتخت تاریخ و تمدن ایران
خرم آباد پایتخت فرهنگ و هنر وآیین ایران
خرم آباد پایتخت ژئوتوریسم ایران
خرم آباد پایتخت مفرغ در جهان
خرم آباد پایتخت سرزمینی ایران
خرم آباد پایتخت و زادگان اولین انسانهای هوشمند در دنیا
خرم آباد پایتخت زمین شناسی ایران
خرم آباد سرزمین آبشارها
خرم آباد پایتخت غیرت ایران
خرم آباد پایتخت ساز و آواز ایران
لورسو گلسونه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا