یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در ادامه سفرهای شهرستانی خود و بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرای سطح استان، به شهرستان سلسله سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در این سفر ضمن بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی و شهری این شهرستان، با مسئولان این شهرستان نیز از جمله امام جمعه دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

برگزاری کارگروههای مدیریتی و تخصصی شهرستان سلسله با حضور استاندار و مقامات مسئول استان و شهرستان و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و همچنین برگزاری برنامه ملاقات عمومی با مردم از دیگر برنامه های سفر استاندار لرستان به شهرستان سلسله است.

مهندس بازوند در ابتدای ورود خود به شهرستان سلسله، با حضور در گلزار شهدای شهر الشتر نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

استاندار لرستان در ادامه سفر خود به شهرستان سلسله، از روند اجرای پروژه 448 واحدی مسکن مهر شهر الشتر بازدید و از نزدیک با مسایل و مشکلات اجرایی این پروژه عمرانی آشنا شد.

بازوند همچنین با حضور در محل اجرای پروژه مصلای نماز جمعه الشتر، در جریان روند کار و میزان پیشرفت و مشکلات و مسایل اجرایی این پروژه فرهنگی نیز قرار گرفت.

بازدید از مجتمع آبرسانی کوثر منطقه تفریحی، گردشگری کهمان الشتر نیز از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار لرستان به شهرستان سلسله بود که مهندس بازوند دراین بازدید دستورات لازم برای تسریع در روند اجرا و بهره برداری سریعتر از پروژه عمرانی، کشاورزی را صادر کرد.

مهندس بازوند در ادامه از عملیات اجرایی پروژه عمرانی محور ارتباطی الشتر - فیروزآباد نیز بازدید کرد و در گفتگو با مجری این پروژه‌، دستورات لازم برای تسریع در روند اجرا و بهره برداری سریعتر از این طرح ارتباطی مهم در شهرستان را صادر کرد.

شرکت در شورای توسعه برنامه‌ریزی و دیدا با اعضای شورای اسلامی شهر الشتر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار لرستان به شهرستان سلسله است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا