یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نورالدين درمنان فرماندار چگني - يافتهاستاندار لرستان با صدور حكمي فرماندار جديد شهرستان دوره چگني را معرفي و منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مراسم معارفه "نورالدين درمنان" فرماندار جديد دوره چگني با حضور "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان، "سيدسعيد شاهرخي" معاون سياسي‌امنيتي استانداري و جمعي از مسوولان و مردم اين شهرستان برگزار شد.

استاندار لرستان در اين مراسم با اشاره به این که تغییر و تحول در عرصه مدیریتی یک امر طبیعی است، گفت: رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان در تغییر و انتخاب فرمانداران شهرستان های تابعه، اقتصادی با هدف شد و توسعه پایدار مناطق مختلف لرستان است.

بازوند ظهر پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دوره، افزود: امروز مهم‌ترین مشکل و معضل موجود در لرستان، اقتصادی و کاستی‌ها و تنگناهای مالی و معیشتی از جمله بیکاری است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس، رویکرد اصلی ما در انتخاب فرمانداران جدید، علاوه بر توجه به شعار و سیاست ‌محوری دولت تدبیر و امید، رویکرد اقتصادی منطبق با خواست و نیاز عمومی جامعه در سطح استان است.

بازوند گفت: یکی از مطالبات جدی مدیریت ارشد اجرایی استان از فرمانداران شهرستان‌های تابعه لرستان، برنامه‌ریزی علمی و کار و تلاش مستمر و هدفمند در راستای فراهم کردن فرصت‌های شغلی مولد و زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی و صنعتی است.

استاندار لرستان گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت کار فرمانداران در سطح شهرستان‌های استان لرستان برای سال 93 نیز باید رفع موانع در مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور با هدف رشد و توسعه اقتصادی استان و ارتقای سطح معیشت مردم است.

بازوند افزود: جذب سرمایه‌گذار بر اساس یک کار علمی و هدفمند با هدف تولید ثروت و اشتغال‌زایی باید سرلوحه فعالیت‌های فرمانداران قرار گیرد و در همین راستا، سند توسعه اشتغال استان به صورت کامل و جامع به عنوان نقشه راه نیز تهیه و تدوین شده است.

نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به این که شعار عقلانیت و اعتدال دولت یازدهم، فضا و ظرفیت مناسبی برای رشد و توسعه کشور فراهم کرده، افزود: امید و نشاط لازمه دست‌یابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار در جامعه است و برای رسیدن به این مهم باید گفتمان عقلانیت و اعتدال در راس برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریتی استان قرار گیرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های "احمدرضا دالوند" كه از دي‌ماه 1388 تا كنون در اين منصب بود، "نورالدين درمنان" به عنوان فرماندار جدید شهرستان دوره چگنی معرفی و منصوب شد.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا