سومین جلسه مشترک مدیران سطوح مختلف شرکت مخابرات لرستان و مدیران فناوری اطلاعات بانکها در محل سالن جلسه بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات لرستان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات لرستان با اعلام این خبر افزود: شرکت مخابرات در راستای ماموریت خود برای ایجاد بسترهای فناوری اطلاعات در سطح استان و افزایش رضایتمندی مردم برای دستیابی به دولت الکترونیک و همچنین پاسخ به نیاز دستگاهها در گام اول اقدام به تشکیل و احیای شورای بانک داری الکترونیک استان با دعوت و حضور کلیه مدیران فناوری اطلاعات بانکها و موسسات مالی و اعتباری استان نموده است.
مهندس "نبيالله شمسیفر" افزود: تا کنون 3 جلسه آن به میزبانی برخی بانکهای استان و شرکت مخابرات لرستان برگزار گردیده و در این جلسات علاوه بر بررسی مشکلات زیرساختهای بانکداری الکترونیک کلیه بانکها، نیازهای آنها اعلام و برای رفع آنها برنامهریزی و هماهنگی لازم بهعمل میآید که با هماهنگیهای خوب به وجود آمده در سطح مدیران شرکت مخابرات و با مدیران فناوری اطلاعات بانکها ارتقاء مناسبی در زیر ساختها و رفع مشکلات آتی به وجود آمده است.
وی در ادامه گفت: شرکت مخابرات در نظر دارد برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود خصوصا ادارات، دستگاهها و بانکها با تشکیل اینگونه جلسات ارتباط خود را با آنها نزدیکتر و نسبت به برطرف نمودن چالشهای موجود و ارتقاء سطح کیفی خدمات و زیرساختهای مخابراتی اقدام و از نظرات مدیران فعال در حوزه فناوری اطلاعات برای افزایش و کیفیت سرویسدهی استفاده نماید.
شمسيفر در پایان گفت: از مهمترین اقدامات انجام گرفته توسط شورای بانکداری الکترونیک استان راهاندازی مرکز پاسخگویی مستقل جهت پشتیبانی مشترکین تجاری خصوصا بانکها با شمارههای 3230002-2209006 و 4220065 که در صورت اعلام خرابی و هماهنگی با این مراکز علاوه بر پیگیری کار مراحل انجام پیشرفت کار نیز به اطلاع مشتریان خواهد رسید، تامین BACKUP خطوط ADSL موجود بانکها، ارتقاء سرعت نقاط مورد نظر درخواست آنها خصوصاً بانک صادرات که کل شعب آن به k 512 افزایش پهنای باند داده شده، پیگیری اتصال به شبکه فیبر نوری در برخی موسسات و بانکها و رفع خرابی به موقع سیم خصوصی واگذار شده به بانکها میباشد.