یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتصاب مديران دستگاه‌ها در لرستان - يافتهمنابع موثق خبر مي‌دهند كه به زودي مديران چند دستگاه اجرايي استان ظرف يك ماه آينده معرفي خواهند شد.

به گزارش يافته، با روي كار آمدن دولت يازدهم و معرفي استاندار لرستان، موج تغييرات مديران در استان لرستان آغاز شد و نيروهاي اصلاح‌طلب ميانه‌رو توسط دولت روحاني در استان جايگزين مديران قبلي مي‌شوند.

بر اين اساس، شنيده مي‌شود به زودي "مهرداد غضنفري" جايگزين اسحاق طاهري‌مقدم در جهاد كشاورزي لرستان، "ياري" جايگزين زمانيان در دانشگاه لرستان، "بازوند" جايگزين ويسكرمي در اداره كل كار، تعاون و رفاه اجتماعي و احتمالاً "سوري" جايگزين اسماعيليان در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خواهند شد.

شايان ذكر است كه هر 4 نفري كه نام آن‌ها براي مديريت اين نهادها مطرح است اهل كوهدشت لرستان هستند. بر خلاف تصور همگان كه نقش نماينده كوهدشت را در اين انتصاب‌ها مؤثر قلمداد مي‌كنند، آگاهان خبر مي‌دهند كه سران اصلاح‌طلبان اين شهرستان طي رايزني‌هاي خود با مقام‌هاي عالي‌رتبه دولت يازدهم در پايتخت، در اين انتصاب‌ها نقشي اساسي دارند.

همچنين به زودي فرمانداران شهرهاي بروجرد و خرم‌آباد نيز معرفي مي‌شوند.

 

 

 ر - ج

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 منصف 1392-09-29 23:16
این توهین به مردم لرستان و بخصوص خرم آباد است که در مدیران اجرایی و سیاسی استان هیچ سهمی ندارن و همگی از کوهدشت انتخاب می شوند یعنی در کل استان قحط الرجال است. واقعا باید آقامحمدی و عبدی خجالت بکشند که به عنوان نماینده مرکز استان هیچ گونه حق تصمیم گیری ندارند . حالا باید فهمید که ملکشاهی راد چه قدرت و نفوذی داشت . افسوس برای نبود ملکشاهی راد که بعضی ها اینچنین جولان می دهند . تاکنون این حرکت استاندار بی سابقه بوده و باید به آقای استاندار هم گفت در دیزی بازه ، حیای گربه کجاست ؟
نقل قول کردن
#2 سپهوند 1392-09-30 10:45
آقاي بازوند اين ره كه تو مي روي به تركستان است . انتخاب مديران استان از اقوام و دوستان كوهدشتي عاقبت خوشي ندارد . دورسش كردي؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 رامین جباری 1392-09-30 13:39
دلمان خوش بود که مهندس بازوند با انتخاب افراد شایسته روند رو به رشدی به توسعه در لرستان خواهد بخشید ولی متاسفانه ایشان با انتخاب دوستان نزدیک خود و صرفا کوهدشتی قدم در راهی نافرجام گذاشته است که ثمری برای لرستان ندارد . لطفا زین پس به جای استانداری لرستاان بگویید استانداری کوهدشت....
نقل قول کردن
#4 دلسوز 1392-10-09 15:04
آقای استاندار دست شما درد نکنه فقط مدیران اهل کوهشت، با درایت و کاردانی خود لیاقت گرفتن حق این استان از مسئولین هستند.انتصابات بجا و درست است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا