یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور‌، "روابط عمومی استانداری لرستان" را به لحاظ حجم تولیدات خبری و انتشار اخبار از طریق پایگاه خبری به عنوان روابط عمومی برتر در میان استان‌های مختلف کشور معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با ارسال نامه‌ای به استانداری‌های سراسر کشور، عملکرد حوزه اطلاع‌رسانی و اخبار استانداری‌های سراسر کشور طي 20 روز نخست آذرماه جاری را در قالب یک جدول مدون تهیه و ارسال کرده است.

در این نامه که به امضا روح الله جمعه‌ای رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور تهیه و ارسال شده، روابط عمومی استانداری لرستان با کسب 30 امتیاز به عنوان برترین روابط عمومی کشور در این مدت به لحاظ رضا سپهروند- روابط عمومي- استانداري لرستان- يافتهفعالیت‌های اطلاع‌رسانی و خبری انتخاب و معرفی شده است.

بر همین اساس، استانداری‌های خراسان جنوبی با 27 امتیاز، سمنان با 24 امتیاز و خراسان رضوی با 21 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در این نامه قید شده که در پایان هر ماه، گزارش عملکرد خبری روابط عمومی استانداری‌های سراسر کشور، از سوی رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور برای استانداران ارسال می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا