یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طی مراسمی با حضور استاندار استان تهران، نماینده مردم قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهری نور‌محمد فردی‌بيرانوند به عنوان فرماندار جدید شهرستان قدس ،معرفی شد.

به گزارش نشریه کاسیت، شهر قدس یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در غرب شهر تهران و همسایگی استان البرز قرار دارد‌.

فردی‌بیرانوند پیش از این در سمت فرماندار فرماندار شهرستان بندرلنگه، فرماندار شهرستان الیگودرز‌، فرماندار شهرستان نهاوند، فرماندار شهرستان اسدآباد‌، فرماندار شهرستان شادگان‌، فرماندار شهرستان باغملک‌، فرماندار شهرستان ایذه‌، فرماندار شهرستان دماوند‌، فرماندار ملارد مشغول به فعالیت بوده است.

نورمحمد فردی دارای بیش از ۲۹ سال سابقه به عنوان بخشدار، شهردار، مدیرکل و فرماندار در استان‌های هرمزگان‌، لرستان‌، تهران، همدان‌ و خوزستان می‌باشد. وي از ابتدای آبان سال ۱۳۸۹ نیز به فرمانداری دماوند منصوب شد بود كه یکم تیر ماه سال ۹۰ جهت شرکت در انتخابات مجلس نهم استعفای خود را اعلام کرد.

نور‌محمد فردی در مراسم معارفه‌اش گفت‌: نماینده عالی دولت در حوزه کاری خود 3 وظیفه اصلی دارد، اول اجرای سیاست‌های عمومی و کلی دولت در تمام بخش‌ها، فرماندارن بازوی توانمند دولت در شهرستان‌ها هستند، دوم تامین امنیت، یکی از اصلی‌ترین وظایف دولت تامین امنیت است و باید این کار را با کمک مردم انجام دهد، سوم عمران و توسعه منطقه که شامل همه بخش‌ها می‌شود.

وی افزود: اعتبارات و امکانات دولت محدود است و برای این که پروژه‌ها و کاره‌ای عمرانی انجام شود باید به بخش خصوصی توجه بیش‌تری شود ولی باید زمینه را هم برای بخش خصوصی فراهم کرد.

فردی با اشاره به مشکلات شهرستان قدس گفت: کسی به جز از مسئولان نمی‌تواند مشکلات را حل کند و باید با برنامه‌های اصولی و درست این مشکلات در آینده حل شود تا در پایان کار کارنامه خوبی به مردم ارائه شود، این مسئولیت‌ها فرصت‌هایی هستند که خدا در اختیار مسئولان قرار داده و باید به نحو احسن از آن‌ها استفاده کرد.

وي افزود: هر مدیر باید مشکل مردم را مشکل خود بداند و زمانی موفق است که برنامه‌محور یاشد و باید به نیروی انسانی توجه ویژه کند، وظیفه اصلی مسئولان خدمت بدون منت به مردم است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا