یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: برای توسعه استان از مدیرانی استفاده می‌شود که اعتدال‌گرایی در رفتار، عمل و تصمیم‌گیری آنها وجود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، "هوشنگ بازوند" با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران در استان لرستان اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفیت و پتانسیل خوبی برای توسعه استان محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر ارائه نقدهای منصفانه از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران نسبت به عملکرد مدیران اجرایی استان عنوان کرد: به طور حتم نقدهای منصفانه‌ای که در راستای توسعه استان از عملکرد مدیریت ارشد استان و همچنین تیمی که ما را همراهی می‌کند صورت می‌گیرد را پذیرا هستیم و از آنها استقبال می‌کنیم.

بازوند بیان داشت: مردم و مدیران استان می‌توانند لرستان را توسعه دهند ولی باید طرح و برنامه کارشناسی داشته باشند.

استاندار لرستان همچنین با بیان این که ثمره گفتمان دولت اعتدال و عقلانیت است عنوان کرد: در این راستا خط مشی مدیران دولتی نیز اعتدال و عقلانیت باید باشد و ما نیز در مدیریت استان از مدیرانی استفاده می‌کنیم که به ثمره این گفتمان اعتقاد داشته باشند.

بازوند بیان داشت: برای توسعه استان از مدیرانی استفاده می‌شود که اعتدال‌گرایی در رفتار، عمل و تصمیم‌گیری آنها وجود داشته و استفاده از منابع انسانی و کارشناسان را همواره مدنظر خود داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا