یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: رودخانه عبوری از داخل شهر خرم‌آباد، مظهر زیبایی‌های طبیعی و خدادادی استان و نماد همراهی و آشتی مردم با طبیعت در راستای صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" افزود: هر چند که متاسفانه به دلیل انجام برخی کارهای غیراصولی و بدون برنامه علمی، امروز این ظرفیت و فرصت ویژه و قابل توجه در عرصه رشد و توسعه شهری، به تهدیدی برای شهر خرم‌آباد تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: این اقدامات موجب ایجاد فاصله و جدایی میان شهر خرم‌آباد با رودخانه و قهر مردم با طبیعت و زیبایی‌های آن شده است.

بازوند نابسامانی در حوزه ترافیک شهری، احداث روگذر و زیرگذرهای غیرکارشناسی، اجرای طرح کف‌پوش بتونی در داخل حریم رودخانه از جمله اقدامات نامناسبی بوده که موجب بروز این وضعیت شده است.

وی افزود: متاسفانه این اقدامات به نحوی بوده که رودخانه را منشا بروز مشکلات کرده که در نهایت با اجرای طرح کف‌پوش بتونی، حریم و داخل این بستر زیبای طبیعی، با تبدیل شدن به یک کانال غیراصولی به توقفگاه خودرو مبدل شده است.

بازوند تصریح کرد: به طور قطع در صورت بروز سیلاب و بارش‌های شدید، شاهد وقوع سیلاب و ابجاد مشکل برای مردم شهر خواهیم بود.

استاندار لرستان تصریح کرد: تصمیمات غیرکارشناسی در این حوزه موجب از بین بردن فرصت‌ها برای استفاده نسل‌های آینده خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: در گذشته تمام مشکلات شهر از طریق رودخانه حل می‌شده و اجرای برخی طرح‌های غیرکارشناسی نظیر زیرگذرهای فعلی، رودخانه به عنوان نماد شهر خرم‌آباد را به الگوی توسعه‌نیافتگی شهر تبدیل کرده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا