یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ايرج عبدي نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي - يافتهبرنامه‌های صدا و سیما با نگاه خلاقانه به موضوعات مختلف می‌تواند نقشی بی‌بدیل و بی‌نظیر در توسعه‌ی همه‌جانبه استان لرستان ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز لرستان، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با بازوند سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان این مطلب اظهار داشت: توجه به پیشینه‌ی فرهنگ غنی و تاریخ کهن استان و عنایت ویژه رسانه‌ای به بزرگان و مشاهیر این سرزمین در کنار ورود کارشناسی و خلاقانه به تمام موضوعاتی که منجر به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌نظیر لرستان برای توسعه و پیشرفت است در قالب آثار ماندگار‌ی چون سریال‌های مناسب‌، فیلم‌های جذاب و مستندهای درخور از جمله انتظارات مردم از رسانه ملی و رسانه استانی است.

دکتر "ایرج عبدی" گفت: امید می‌‌رود در فصل تازه‌ی حرفه‌ای در مرکز لرستان با انگیزه‌بخشی هر چه بیشتر به نیروهای انسانی توانمند در این مرکز شاهد تحقق آن باشیم‌.

وي محور پیشرفت و ترقی را شناخت‌، تربیت و تقویت نیروی انسانی دانست و یادآور شد‌: پیشینه‌ی حرفه‌ای و مدیریتی کشور نشان  می‌دهد هر گاه و هر جا به نیروهای خلاق استان لرستان میدان و مجال داده شده منشا خدمت‌های ماندگار و آثار در‌خور تامل بوده‌اند و همین امر در صدا و سیما نیز می‌تواند کمکی باشد هم به محمد بازوند , سرپرست صدا و سيماي مركز لرستان , يافتهاستان لرستان و هم به سراسر استان‌های کشور.

سرپرست صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این دیدار ضمن آمادگی رسانه ملی و رسانه استانی برای بهره‌گیری به روز از ظرفیت ارزشمند کارشناسی و حقوقی نمایندگان مردم در خانه ملت تاکید کرد‌: بنای کار در صدا و سیما استفاده از تمام ظرفیت‌های فکری‌، کارشناسی‌، اساتید‌، علما‌، اندیشمندان و به ویژه نمایندگان استان بر اساس همدلی و با هم بودن و با هدف تعالی و پیشرفت استان ولایت‌مدار لرستان است‌.

"محمد بازوند" توجه به مسائل فرهنگ در تمام حوزه‌ها و موضوعات را مولفه‌ای اثر‌گذار در توسعه لرستان دانست و افزود‌: نگاه همه ما با فرهنگ باید نگاهی موثر و کار‌آمد همراه با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی باشد تا بتوانیم در دیگر بخش‌ها نیز امید‌وار به توسعه پایدار باشیم.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا