یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراد روشني - مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران لرستان - يافتهمعاون رييس‌‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور در حکمی "مراد روشنی" را به عنوان مدیر کل بنیاد لرستان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار، حجت‌الاسلام و المسلمین "سیدمحمدعلی شهیدی" نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی مراد روشنی- مدیرکل سابق بنیاد استان ایلام- را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب کرد.

متن این حکم به اين شرح است:

جناب آقای مراد روشنی

«نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جناب‌عالی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب می‌نمایم.

بدون شک ایثارگران گران‌قدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد شهید باید دستگاه عصمت و طهارت باشد.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌های سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرند.

توفیق جناب‌عالی را در خدمتگزاری به بهترین بندگان خداوند از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.»

لازم به ذکر است، مراد روشنی كه اهل كوهدشت لرستان است در فاصله سال‌های 84 الی 87 به عنوان مدیرکل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان فعالیت می‌کرد.

وي جايگزين "مصطفي ‌اسكندري‌ملايري" شده است. مراسم توديع و معارفه اسكندري و روشني، صبح روز چهارشنبه 13 آذرماه برگزار شد.


 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا