یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير كل راه و شهرسازي لرستان گفت: كاركنان اين اداره با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما می‌روند.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازي لرستان، "شهرام ملكي" اظهار داشت: کلیه اقدامات لازم در جهت تجهیز ماشین‌آلات برفروب و نمک‌پاش‌، تأمین و ذخیره نمک و ماسه و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص به‌کارگیری و استقرار افراد با تجربه به منظور انجام عملیات راه‌داری زمستانی در سطح استان صورت گرفته است‌.

وی اضافه کرد‌: 400  نفر در قالب 35  اکیپ ثابت و سيار با استفاده از 246 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در مرکز اداره کل راه و شهرسازي‌، ادارات شهرستان‌های تابعه‌، راهدارخانه‌ها و در سطح محورهای برف‌گیر استان مستقر بوده و کار راه‌داری زمستانی را در سطح 38 محور برف‌گیر اصلی و فرعی به طول 1200 کیلومتر و 315 محور برفگ‌یر روستایی به طول 3300 کیلومتر با آمادگی کامل انجام می‌دهند‌.

ملكي گفت‌: مرکز پیام اداره کل راه و شهرسازي استان با شماره تلفن 4206321 در طول فصل سرما به طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هم استانی‌ها در ارتباط با وضعیت راه‌های استان بوده و مردم می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات مربوطه را  از این طریق و یا از طریق تلفن گویای 141 دریافت نمایند.

ملكي تصریح کرد: در سطح استان تعداد 1665 روستای برف‌گیر وجود دارد که تدابیر لازم جهت بازگشایی راه‌های ارتباطی این روستاها نيز اتخاذ شده است‌.

وي افزود: جلوگيري از ايجاد اختلال در تردد وسايط نقليه تا حدود زيادي مستلزم همكاري رانندگان است و آن‌ها با تجهيز خودروهاي خود به زنجير چرخ و  ساير تجهيزات ايمني و رعايت سرعت مطمئن با عوامل راه‌داري همكاري كنند‌.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا