یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با برشمردن برخی تخلفاتی که در سازمان بهزیستی صورت گرفته است، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچگونه برخوردی در برابر این تخلفات انجام نداده است.
به گزارش یافته، علی رستمیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 17 مرداد) مجلس شورای اسلامی  در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موافقت با این استیضاح گفت: اینجانب از طرف کمیسیون اجتماعی مجلس و با حکم آقای عزیزی رئیس وقت کمیسیون در سال گذشته مامور رسیدگی به برخی از مشکلات و مسائل در سازمان بهزیستی در برخی استان های کشور شدم.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: استان هایی که به عنوان پایلوت برای این مسئله انتخاب شد، لرستان بود که متاسفانه برای سرکشی به این استان ها و بررسی مسائل مربوط به سازمان بهزیستی با مشکلاتی روبرو شدم. به عنوان مثال رئیس سازمان بهزیستی اجازه بررسی این مسائل را به بنده ندادند.
وی تاکید کرد: توسط یکی از فرستادگان جناب آقای بندپی به بنده گفته شد 500 میلیون تومان به شما می دهیم به نام یک خیریه که هیچ حرفی درخصوص مشکلات بهزیستی مطرح نشود، یعنی 20 میلیون تومان به آن خیریه داده شود و 480 میلیون تومان را بنده برای توزیع بین فقرا و ایتام بردارم.
این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: این مساله را بنده به رئیس مجلس و معاون وزیر اطلاعات گزارش دادم، متاسفانه رئیس سازمان بهزیستی از 500 میلیون تومان 20 میلیون آن را به خیریه پرداخت  کرده و 480 میلیون آن را به خرید ماشین های شاسی بلند اختصاص دادند، یعنی پول خرید ویلچر برای معلولان را به مصارف دیگر اختصاص داده است، هر چند که وزیر مربوطه در پاسخ به این موارد تاکید کرد که چنین مسائلی در دوره قبل بهزیستی نیز دیده شده است.
رستمیان خطاب به وزیر کار ادامه داد: این شوی تبلیغاتی نیست، جنابعالی با مسائل و مشکلات سازمان بهزیستی و اقدامات خلاف قانون ریاست این سازمان برخورد می کردید، شما حتی سرتان را نیز به نشانه تاسف تکان ندادید و خیلی خونسرد تاکید کردید که این مسائل در دوره قبل هم بوده است.
وی گفت: رئیس سازمان بهزیستی به شهادت مجمع نمایندگان استان لرستان در دو نوبت مربوط به سفر کاری و بار دیگر شرکت در همایش مدیران کل بهزیستی در استان لرستان حضور پیدا می کند. رئیس سازمان بهزیستی دختران مظلوم بهزیستی را با لباس فاخر در یک سیاه چادر در یک منطقه خوش آب و هوا در نظر گرفته و از این افراد شاهانه پذیرایی می‌کند. این پول ها از کجا تامین می شود؟ 900 میلیون تومان صرف هزینه همایش و مهمانی شاهانه آقای بندپی شده است! آیا کارگری که بخاطر او اشک می ریزید و آیا معلولی که عصا و ویلچر ندارد، از این سفره شاهانه استفاده می کرد و شما نسبت به آن واکنش نشان دادید؟
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا معلولین، کودکان بی سرپرست از چندین نوع غذایی که در مهمانی آقای بندپی توزیع شد، استفاده می کنند؟ شرم آورتر اینکه یک ماشین کامیون یخچال دار دارای لاشه های گوسفند به کوهدشت لرستان و درب منزل آقای بندپی برده و به معاونان ایشان تحویل می دهند. اشتغالی که برای معلولان بهزیستی باید پیگیری می کردید، ریاست سازمان بهزیستی اجازه بررسی این مسئله را در یک استان به بنده ندادند، اما در دو استان متاسفانه 80 درصد اعتبارات مربوط به این مسئله به موارد دیگر اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: جناب آقای وزیر؛ سفرهای اروپایی آقای بندپی را رصد کرده اید؟ بندپی در سفرهای خارجی با یک تیر دو نشان زده و در راستای انجام ماموریت ملکه های زرد طلایی زنبور عسل را برای درمان ملکه های مریض دلفان به کشور آوردند. در تحقیقات به عمل آمده درخصوص انواع هدیه بررسی کنید و در صورت عدم تایید بنده حاضرم به عنوان نشر اکاذیب محاکمه شوم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای وزیر باید اذعان کنم شما استاد تمام مظلوم نمایی و جنگ های روانی هستید. آیا مهمانی های اخیر و ریخت و پاش های آن را باور کنیم که وجود ندارد، بنده به تنهایی هم حاضر بودم استیضاح وزیر کار را ادامه دهم و به شما بگویم به افرادی که به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند، کاری ندارم.


دیدگاه‌ها  

#1 مهدی خرم آباد 1397-05-17 11:14
درود بر شرفت آقای رستمیان
نقل قول کردن
#2 شهروند 1397-05-17 11:50
خنده دار ترین وزارت خانه کشور به نام رفاه اجتماعی و کار و بهزیستی .... خدا وکیلی این اسم رو بردارند روی این وزارتخانه ... اسمش و بذارن وزارتخانه امور بیهوده
نقل قول کردن
#3 آقازادها 1397-05-17 12:11
س از اینکه روز گذشته خبر برکناری احمد عراقچی از سمتش در بانک مرکزی رسانه ای شد؛ برخی منابع در بانک مرکزی با تکذیب خبر بازداشت او، سعی کردند تا خبر درز پیدا کرده به بیرون از بدنه بانک مرکزی مبنی بر دست داشتن برادرزاده عباس عراقچی یعنی احمد عراقچی که به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی فعالیت می کرد، به بیرون درز نکند اما این موضوع ۲۴ ساعت بیشتر دوام نیاورد و عصر امروز نه تنها خبر برکناری احمد عراقچی به عنوان یک آقازاده رسانه ای شد بلکه محسنی اژه ای خبر بازداشت او به عنوان یکی از عوامل اخلال در اقتصاد کشور و نوسانات ارزی را اعلام کرد تا مشخص شود تلاش ها از روز گذشته برای سرپوش گذاشتن بر روی این قضیه بی نتیجه بوده و احمد عراقچی در ادامه اعلام اسامی آقازاده هایی که نظام اقتصادی کشور را بر هم زدند به زودی محاکمه خواهد شد. در ادامه توجه شما را به جزئیات بازداشت احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی از زبان محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه جلب می نماییم.





جزئیات بازداشت احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی به عنوان اخلالگر اقتصادی
نقل قول کردن
#4 انقلابی 1397-05-17 12:39
وا مصیبتا
ملت و شهدا شرمنده ایم
جناب نماینده پیگیر مجازات خائنین باش
نباید اجازه بدی مال مردم خور در آسایش باشن
نقل قول کردن
#5 روواکوه 1397-05-17 21:10
آقای ربیعی گفته بود مادرشان لر است و این مشکلاتی که شما گفتید در همه ارکان حکومت وجود دارد و خیلی هم بیشتر از این حالا شما همه مشکلات را گردن این بنده خدا انداختید فکر می کنید همه مسئولین سالم هستند فقط ایشان مشکل داشت چرا به گرانی اجناس و قیمت ارز اشاره نمی شود که عده ای یک شبه میلیاردر شدند چرا به سقوط ارزش پول ملی که یک سوم شد اشاره نمی کنید و دنبال مقصر نیستید این بنده خدا چون یک رگش لر بود دیوارش از همه کوتاه تر بود غیرت لری چه شد چرا به وزیر صنعت و اقتصاد کاری ندارید چرا با سازمان های دیگر که خود دولت در دولت تشکیل داده اند و برای خود صادرات و واردات بدون پرداخت گمرکی راه انداخته اند و بنادر مخصوص قاچاق دارند کاری ندارید حقش نبود شما با یک وزیر که رگ لری دارند اینجوری برخورد کنید خلاف کردن درست نیست ولی به شرطی که همه سالم باشند
نقل قول کردن
#6 هداوند 1397-05-17 22:56
توی این وضعیت وخیم اقتصادی چرا باید این همه هزینه صرف همایش و تجملات بیهوده بشود؟ خروجی و فایده اینها برای مردم چیه؟
نقل قول کردن
#7 کوشکی 1397-05-17 22:57
شهرستانهای لرستان بالاترین نرخ بیکاری را دارند لذا اصلا طبیعی است که نمایندگان مخالف اقدامات وزیر کار شوند
نقل قول کردن
#8 عباس 1397-05-17 23:12
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند
نقل قول کردن
#9 bahram 1397-05-17 23:45
من متوجه نشدم ایشان از چه چیزی گله مند هستند.
در لرستان مرسوم است که از مهمان به بهترین نحو پذیرایی شود.
نقل قول کردن
#10 علی 1397-05-18 07:37
باسلام برادرعزیز
اگه توجه کنید خودآقای نماینده میگه که برج 11پیگیری کردن آخراسفندآقای ربیعی باز دوباره در مجلس داشتن استیضاح میشدن چرا اون موقع این حرفا رونگفت.دلیل اصلی این کار همونی بود که آقای بندپی رییس سازمان بهزیستی اعلام کردند که فردی که ایشون معرفی کردن درخردادماه برای تصدی مدیریت بهزیستی لرستان فاقدصلاحیت بودند
نقل قول کردن
#11 علی 1397-05-18 10:08
چند نکته در رابطه با نطق این نماینده محترم قابل ذکر است: 1- ایشان برای رسیدن به مقصود باطرح اتهاماتی که در هیچ محکمه ای به اثبات نرسیده مرزهای اخلاق را در نوردیده 2- با توجه به اتهاماتی که ذکر کرده،در بیان خود بر ضعف و ناتوانی دستگاه امنیتی و مجلس در نظارت بر امور صحه گذاشته 3- لزومی نداشت آنگونه نام دختران معصوم یک شهرستان را به میان بیاورد! 4- با طرح پیشنهاد رشوه توسط یک واسطه، ناخواسته به نوعی ضعف خود را نشان داده! 5- کیفیت بیان و طرح مطالب هم بسیار تند و زننده بوده...
نقل قول کردن
#12 علی 1397-05-18 11:25
چرا باید تنها به ایشان پیشنهاد رشوه بدهند!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا