یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در شهرستان سمیرم اصفهان گفت: 2 گروه امداد کوهستان از این استان به محل حادثه اعزام شد.
به گزارش یافته، صارم رضایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این گروه‌های امدادی از شهرستان‌های الیگودرز و ازنا به محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.
وی اظهار کرد: یک فروند بالگرد امدادرسانی نیز برای اعزام به محل آماده شده است اما به سبب شرایط نامناسب هوا امکان بلند شدن و پرواز ندارد.
مدیرکل جمعیت هلال‌احمر لرستان ادامه داد: این بالگرد در صورت مساعد شدن وضعیت هوا و فراهم بودن امکان پرواز به محل حادثه اعزام می‌شود.
به گزارش ایرنا، در پی سقوط هواپیمای مسافربری ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج 66 مسافر و خدمه این پرواز جان باختند.
هواپیمای ای تی آر صبح امروز از تهران به مقصد یاسوج پرواز کرد که از صفحه رادار محو شد.
این هواپیما در منطقه سخت گذر و کوهستانی لای سرخ دنا در پادنای سمیرم سقوط کرده است.
بارش برف و باران کارگروه‌های امدادی و خدمات رسان را برای یافتن نقطه دقیق سقوط هواپیما با مشکل مواجه کرده اما با وجود این کوشش ها همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-11-29 20:57
قوم لر باز هم داغدار شد...
نقل قول کردن
#2 لرستانی 1396-11-29 22:21
سمیرم دراصل جز استان یاسوج است.فاصله ۳۰ کیلومترتا یاسوج و تا۲۰۰ کیلومتر تا اصفهان.خدایا خودت به این تبعیض ها پایان بده.این همه وسعت رو اصفهان برای چی میخایی وقتی نمی تونی آبادش کنی.
نقل قول کردن
#3 کوکلا 1396-11-29 22:45
در همه حوادث کشور تعداد زیادی لر وجود دارد بعد وقتی می گوییم جمعیت لرها بیست میلیون نفر است بعضی قبول نمی کنند در کشتی سانچی از سی و نفر قربانی شش نفر لر تبار بودند و در این حادثه نود درصد لر بودند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا