یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: درد لرستان فقر و توسعه‌نیافتگی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سید موسی خادمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: مردم باید حمایت کنند و جوانان را آگاه کنند که دولت ظرفیت استفاده آن‌ها را در پشت‌میزنشینی دولت ندارد.
وی با بیان اینکه اشتغال جوانان باید باکار آفرینی و سرمایه گداری انجام شود، افزود: ما با تقویت کشاورزی، صنعت و گردشگری باید بتوانیم زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کنیم و این مهم هم نیازمند همیاری مردم است.
استاندار لرستان با بیان اینکه متأسفانه در این زمینه‌ها مشکل‌داریم، خاطرنشان کرد: کسانی که محیط کسب‌وکار را سخت می‌کنند فرزندان همین مردم هستند و از استان‌ها و کشورهای دیگر نیامده‌اند!
خادمی با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که فضای استان خلاقیت و نشاط داشته باشد، تصریح کرد: بجای برخی از اختلاف‌ها و خودزنی‌ها، باید توسعه استان را محور مشترک قرار دهیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
وی با تأکید بر اینکه موضوع مهم، پیشرفت استان است که محور مشترک همه ماست، اظهار داشت: لرستان باید پیشرفت کند و توسعه پیدا کند و سهمش را از کیک اقتصاد ملی بگیرد.
استاندار لرستان تلنگری به بهره‌برداری تفرقه‌اندازها در خصوص اختلافات زد و گفت: هرکسی که سعی کند وحدت جامعه را به سمت اختلاف سوق دهد قطعاً بهره‌بردار این اختلاف و دودستگی‌هاست.
خادمی تصریح کرد: هرکسی به دنبال توسعه است به دنبال وحدت و همدلی هم هست.
وی با بیان اینکه فضای استان باید به فضایی آرام و بانشاط باشد، بیان داشت: باید طوری عمل کنیم که سرمایه‌گذاران، استان ما را به‌عنوان سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
استاندار لرستان افزود: باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که دیگران از خارج از استان بیایند و در استان سرمایه گداری کنند.
خادمی با تأکید بر اینکه درد مردم لرستان فقر و بیکاری است نه مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: درد توسعه‌نیافتگی و فقر درد مشترک همه ماست و برای از بین بردم آن نیازمند همکاری مسئولین و همکاری مردم هستیم.


خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-11-27 14:52
جوونی که هزارتومن تو جیبش نیست چطوری کارآفرینی کنه؟؟؟
والله من نمیدونم چطور با جیب خالی کارآفرینی کنم!
نقل قول کردن
#2 آرمین 1396-11-27 14:56
چرا اتفاقا برو ببین پتروشیمی خرم آباد تا بفهمی محیط کار رو چه کسانی واسه ما سخت کردن!!آقای خادمی واقعا اگر کاری نمیتونی برای لر و لرستانی انجام بدی برو استعفا بده!
نقل قول کردن
#3 مهران 1396-11-27 16:40
مردم باید چکار کنند؟
نقل قول کردن
#4 محمدی 1396-11-27 16:42
اعتیاد در لرستان خیلی خیلی بد است.این رسم را در لرستان ریشه کن کنید که در عزاها و عروسی ها تریاک و مواد سنتی تعرف می کنند و نشان از عزت است.
نقل قول کردن
#5 شهرام 1396-11-27 16:46
چشم .مطمین باشید ما به فکر شغل دولتی نیستیم .اما اقای خادمی شما به فکر توسعه صنعتی و ایجاد واحد های تولیدی با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی هستید ؟شما برای رونق گردشگری چه اقدامی انجام دادید ؟در ضمن ایا این جمله رو به اعصای خانواده خودتون و اشنایانتون می فرمایید یا فقط به مامیگید؟بنده شناختی از شما و اطرافیانتون ندارم اما با شناختی که از سایر مسیولین و اطرافیانشون دارم این سوال رو از شما پرسیدم .اقای خادمی ما بچه های خرم اباد سال هاست که قید همه چیز رو زدیم و امیدی به هیچ بنی بشری نداریم .امیدمون به کی باشه ؟
نقل قول کردن
#6 پدرام 1396-11-27 16:48
استاندار خودت چه برنامه ای داری که نیاز به کمک مردم باشد.یک نفر آمده بگه برنامه اش برای توسعه لرستان چیه و مردم مخالفت کرده باشند.
نقل قول کردن
#7 چگنی 1396-11-27 18:05
با کدام سرمایه جوانان برن کار آزاد ؟ چرا فقط بودجه برای لرستان ندارند ؟
نقل قول کردن
#8 بیرانوند لرستان 1396-11-27 18:11
خدا پدرتو بیامرزه ک حقیقت رو میگی...جوانان عزیز لرستانی به فکر شغل آزاد باشین دولتهای گذشته حال و آینده نمیخوان لرستان آباد بشه..خودتون آبادش کنید با دست خالی..مناطق لرنشین آب انتقال مردم کوچ سرمایه پر اینست دولت تدبیر امید روحانی...لرستان بزرگ رو ول کنید تا خودمختار بشه بقران اینجور بهتره
نقل قول کردن
#9 انقلابی 1396-11-27 20:36
آقای استاندار
شما باید اول مدیران کم کاری که باعث توسعه نیافتگی شدن رو عزل کنید
بعد باید اون مدیران کم کاری که الان تو سیستم مدیریتی نیستن ولی قبلا بودن و با کم کاری هاشون به مردم لطمه زدن رو احضار و مجازات کنید.
چطور اکثر استانها پیشرفت کردن به جز استان ما؟
چرا بودجه رو زمان دکتر احمدی نژاد برگشت دادن؟
چرا کسانی که آمار دروغ دادن رو مجازات نکردید؟
در پیشگاه خدا چه در این دنیا چه در آخرت روسیاه بشن تمام کسانی که با حقه بازی دوران مدیریتشون رو سپری کردن.
خدا همین بلایی که سر جوانها آوردن سر بچه های مدیران ناکارآمدبیاره
نقل قول کردن
#10 انقلابی 1396-11-27 20:38
ما انقلاب کردیم که عدالت و برابری و شایسته سالاری باشه اما امان از دست برخی مدیران هفت رنگ و حقه باز
که برای رسیدن به پست و بقا در پست همه کار کردن.
مدیری که با دیپلم بالای ۱۳ ساله مدیره بایدم سبب توسعه نیافتگی استان بشه چرا که توان طرح و برنامه دادن رو نداره البته حق داره چون تخصص و سوادش رو نداره
به امید روزی که اینگونه مدیران کم سواد در اسرع وقت حذف بشن البته نرن شهر دیگه و مدیر شهر کوچکتر دیگه ای بشن بلکه کاملا از پست مدیریت عزل بشن.
نقل قول کردن
#11 علی 1396-11-27 21:42
چند پیشنهاد یافته پیگیری کن
فیزیک بدن جوانان این استان عالیه اگه در فعالیت های ورزشی به صورت اصولی بکار گرفته بشن مدال میارن بلاخص بوکس کشتی به سری اینجوری جذب بازار کار و فعالیت میشن تا اینکه برن استان های دیگه بیل بزنن

پس تو هر محله باشگاه هایی برای جذب ایتعدادها ریر نظر اداره ورزش ابحاد بشه
با وجود این جوانان برومند چه زن و چه مرد از نیروهای مسلحه تقاضا شود در حذب نیرو از این جوانان استفاده شود بدین صورت یک سری اینطوری
صاحب شغل میشن
بازارچه صنایع دستی با آموزش در سطح استان راه اندازی شود تا هرکه می خواهد در این بارارچه هم خرید کند و هم حرفه یاد بگیرد
بازارچه فروش غذا در سطح استان راه اندازی شود تا هم مردم غذا بفروشند و هم اموزش بدهند
نقل قول کردن
#12 جنبش بیداری جوانان لر 1396-11-27 23:03
با فحش دادن و توهین به بازیگران و کارگردانان سریال ستارخان مشکلی حل نمی شود.باید نمایندگان به ناظران صداو سیمامیلی ایران اعتراض کنند.مردم با غیرت از سردارمشروطه ایران سردااسعددر اینستا حمایت کنید.
نقل قول کردن
#13 شهرام 1396-11-28 02:06
به نقل از جنبش بیداری جوانان لر:
با فحش دادن و توهین به بازیگران و کارگردانان سریال ستارخان مشکلی حل نمی شود.باید نمایندگان به ناظران صداو سیمامیلی ایران اعتراض کنند.مردم با غیرت از سردارمشروطه ایران سردااسعددر اینستا حمایت کنید.

هم چتونه ؟تاریخ رو باید گفت و به تصویر کشید حتی اگر قهرمانان خیالی که سال ها برای خودمون ساختیم نقد بشوند یا احیانا حقایقی تلخ در مورد اون ها گفته شود .این همه از بی عرضگی و خیانت قاجارسریال ساخته شده معنیش توهین به ترک هاست ؟چرا با احساسات مردم بازی می کنید ؟دست بردارید از این تعصبات
.از خان های ظالم دزد بیسواد دروغ گو قهرمان درست نکنید .منظورم فقط سردار اسعد نیست در کل گفتم .
نقل قول کردن
#14 امیر 1396-11-28 02:13
بله لازم نیست شما بگی شغل دولتی برای افراد خاص و آشنایان مسئولانه نه مردم عادی
نقل قول کردن
#15 حق 1396-11-28 08:35
اقای استاندار محترم
جوانان که همگی سر بار خانواده هایشان هستند .همین جوانان بدبخت اگه پدرشان حقوق بگیر بخش دولتی باشند با حقوق یک میلیون چگونه و با چه سرمایه ای می توانند برای فرزندانشان شغل ایجاد کنند ؟شخص جناب عالی با 20 میلیون چکونه شغلی ایجاد می کنید لطفا خودتان پیش قدم بشوید و پا جلو بگذارید که جوانان هم پیش قدم بشوند.
نقل قول کردن
#16 شهروند 1396-11-28 10:57
سو مدیریت در لرستان و نفوذ طایفه ایی دستگاهای دولتی و بی عدالتی و تبعیض در استخدامهای دولتی و صنایع مختلف ... عدم توجه به چشم انداز توسعه لرستان و فقدان نیروی متخصص و دلسوز در دستگاهای دولتی و عدم توجه به تکریم ارباب رجوع و آزادی کامل مدیران ناکارآمد و دلسردی آحاد مردم و.... لرستان را به نابودی کامل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و زیست محیطی نزدیک نموده است....
نقل قول کردن
#17 شهروند 1396-11-28 11:07
جناب استاندار وقتی اعلام می فرمایید جوانان و نخبگان به فکر استخدام دولتی نباشند آیا شامل فرزندان و نزدیکان مدیران استان و نمایندگان مجلس نیز می شود ...آیا طرح جایگزینی برای جوانان بیکار در لرستان دارید آیا اعتبارات مالی خاصی مثل وامهای بدون باز پرداخت یا بدون سود و بلند مدت و ... برای بیکاران در نظر گرفته ایید ..غیر از اینست که دولت طبق قانون باید شرایط ایجاد اشتغال را مهیا کند آنچه ما دیده اییم بسیاری از کسب و کارها به علت سو مدیریتهای دولتی و... یا نابود شده یا در حال ورشکستگی هستند ... امروز ملت لرستان گوششان از این صحبتها و وعده ها پر است ... بگویید چه در چنته دارید برای فقر زدایی و اشتغال زایی و رونق اقتصادی و حفاظت از محیط زیست و ...
نقل قول کردن
#18 راستی 1396-11-29 00:10
حرف اخر رو همون اول زد
نقل قول کردن
#19 حق 1396-11-29 08:41
اقای استاندار محترم وقتی می گویید جوانان بفکر شغل دولتی نباشند پس چرا مقامات استان خودشان را از مردم جدا حساب می کنند؟بعنوان مثال یکی از مدیران قبلی .... دو نفر از فرزندانش را در .... استخدام نمود.
حال چگونه هست برای جوانان بدبخت و بی سرمایه می فرمایید جوانان بفکر کار دولتی نباشند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا