یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان لرستان گفت: طي هفته گذشته تردد وسايل نقليه در محورهاي لرستان از مرز دو ميليون فراتر رفت.
به گزارش یافته، عباس شرفي اظهار داشت: در هفته گذشته دو ميليون و 136 هزار و 218 وسيله نقليه در محورهاي استان لرستان تردد داشتند كه نسبت به دوره قبل از آن با 28.46 درصد رشد همراه بود.
وي با بيان اينكه سه‌راهی چالان‌چولان (بروجرد)-خرم‌آباد با 96 هزار و 593 تردد ثبت شده، پرترددترين محور استان در هفته گذشته بود، افزود: محور سه‌راهی چالان‌چولان – دورود و مسير برعكس آن به ترتيب دومین و سومین محور پرتردد استان بودند.
شرفي با اشاره به اینکه اوج تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 16 بوده است، خاطرنشان كرد: آزادراه خرم‌آباد-پل‌زال با متوسط سرعت97.1 كيلومتر در ساعت ركوددار بیشترین سرعت متوسط وسايل نقليه در بين محورهاي مواصلاتي استان طي هفته گذشته بود و پس از آن دوربين‌هاي كنترل سرعت در دو محور آزادراه پل‌زال – خرم‌آباد و فیروزآباد – نورآباد بيشترين سرعت را ثبت نموده‌اند.
وی افزود: محورهای سه‌راهی چالان‌چولان – خرم‌آباد، خرم‌آباد – سه‌راهی چالان‌چولان و کمربندی جنوبی خرم‌آباد (جنوب به شمال) محورهای با بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در استان بودند.
 
خبر: رضا عبدی
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا