یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهور استان از محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی 22 بهمن 96 در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ منوچهر مرادی افزود: به مناسبت فرارسيدن یوم‌الله 22 بهمن پليس راهنمايي و رانندگي این فرماندهی در راستاي برقراري نظم و امنيت و جلوگيري از به وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافيكی و راه‌بندان در جهت تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان راهپیمایی این روز بزرگ محدودیت‌های ترافيكي در سطح شهر و مسير راهپيمايي برقرار که به این شرح اعلام می‌شود.
مسير راهپيمايي:
شروع راهپيمايي از ساعت 09:00 صبح از ميدان شهدا به سمت، چهارراه فرهنگ، ميدان شاپور خواست، ميدان عدالت، پل انقلاب، تقاطع بيمارستان، خيابان انقلاب و ميدان 22 بهمن می‌باشد.
محدودیت‌ها:
الف: ورود کلیه وسایل نقلیه به خیابان انقلاب از میدان 22 بهمن تا تقاطع بیمارستان از کلیه معابر ورودی ممنوع است.
ب: ورود كليه وسايل نقليه از خيابان امام حدفاصل 12 برجي به سمت چهارراه بانك، ميدان شهدا، ميدان شاپور خواست، پل انقلاب، تقاطع بيمارستان، خيابان انقلاب و ميدان 22 بهمن به‌صورت رفت‌وبرگشت ممنوع می‌باشد.
پ: ورود از ميدان استانداري به سمت تقاطع بانك ممنوع می‌باشد.
ج: ورود از پل دارایی زاده به‌طرف تقاطع فرهنگ همچنین ورود از بلوار ولی‌عصر (عج) و ساحلي به سمت ميدان 22 بهمن ممنوع می‌باشد.
ه: ورود وسايل نقليه از بلوار ولايت به سمت ميدان 22 بهمن نیز ممنوع است.
مسيرهاي جايگزين:
الف: شهروندان می‌توانند براي تردد از بخش مركزي شهر از خيابان امام به سمت دوازده‌برجی، ميدان آيت اله كمالوند، پل صفوي و ميدان آزادي استفاده کنند.
ب: شهروندانی كه قصد تردد از شمال به جنوب شهر را دارند بايد از بلوار ولايت به سمت راست خيابان نگارستان هشتم گردش کرده و از ساحلي تپه شهدا، ساحلي جهادگران، ميدان مادر و ساحلي پل انقلاب استفاده کنند، همچنین می‌توانند از گلستان ششم (70 متري) - بلوار شهيد شفيع پور (شصت متري) تردد نمایند.
د: مسير جايگزين جهت خيابان انقلاب از مسير جنوب به شمال ميدان ناصرخسرو، خيابان 20 متري دهخدا و ميدان رازي به سمت بلوار ولی‌عصر (عج) می‌باشد.
توصیه‌ها:
الف: پلیس از ساعت 24 شب قبل از راهپیمایی، از توقف کلیه وسایل نقلیه در طول مسیر راهپیمایی جلوگیری به عمل می‌آورد ضمن این‌که طرح ترافیک از ساعت 0600 روز راهپیمایی اعمال می‌شود که به شهروندان توصيه می‌کنیم با پليس همكاري لازم در خصوص برقراري محدودیت‌های ترافيكي را داشته و از اصرار بی‌مورد جهت ورود به محدوده طرح خودداري نمايند.
ب: به كليه ساكنان مسير راهپيمايي توصيه می‌شود خودروهاي خود را در داخل پاركينگ منزل پارك نموده و از پارك وسيله نقليه در داخل خیابان‌های مسير راهپيمايي جداً خودداری نمايند، كليه خودروهاي پارك شده در مسير راهپيمايي توسط جرثقيل به يكي از خیابان‌های مجاور انتقال می‌یابند و عواقب آن به عهده مالك وسيله نقليه می‌باشد.

 

دیدگاه‌ها  

#1 بیرانوند لرستان 1396-11-21 19:43
22بهمن 13 آبان 9دی 11 دی ماشالله عاشق راهپیمایی هستم.اینقدر دلم میخواد هر ماه ی راهپیمایی داشته باشیم..بلاخره جشنه آدمم به جشن و شادی زنده..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا