یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از به ثمر نشستن بیش از بیست پروژه عمرانی در حوزه آب لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حمیدرضا کرم وند در این خصوص گفت: در سال 1396 علی‌رغم مشکلات مالی و کمبود بودجه پروژه‌های بسیاری در سطح استان فعال شد و خیلی از آن‌ها به ثمر نشست.
وی به فهرست پروژه‌های قابل‌افتتاح استان اشاره و تشریح کرد: شروع عملیات اجرایی تعداد 5 باب تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای استان، اجرای 112 کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع‌آوری اصلی، فرعی و انشعاب فاضلاب در سطح استان، اجرای 67 کیلومتر خط انتقال و اصلاح شبکه توزیع آب در سطح استان، حفر تعداد 6 حلقه چاه آب در سطح استان ازجمله این پروژه‌ها است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان افزود: تجهیز 15 حلقه چاه آب در سطح استان، شروع عملیات اجرایی تعداد 11 باب مخزن ذخیره آب به حجم 42 هزار مترمکعب در سطح استان، آب‌رسانی به شهر چالانچولان با حفر یک حلقه چاه آب و همچنین اجرای 10 کیلومتر خط انتقال، شروع عملیات اجرایی آب‌رسانی میان‌مدت به شهر کوهدشت با حفر 9 حلقه چاه آب و اجرای 15 کیلومتر خط انتقال از منطقه هزارمنی عبدولی و تنگ پریان، آب‌رسانی به شهر معمولان با حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب، یک باب ایستگاه پمپاژ و یک باب مخزن ذخیره نیز از پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.
کرم وند در خصوص اعتبارات این پروژه‌ها گفت: با انجام برنامه ریزی و مکاتبات مختلف سعی داریم علاوه بر اعتبارات تخصیص‌یافته از محل اعتبارات متفرقه نیز برای بعضی از این پروژه‌ها اعتباراتی را دریافت نماییم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در مجموعه شرکت آب و فاضلاب لرستان یک‌صد و ده پروژه بااعتباری بالغ‌بر 400 میلیارد تومان در حال انجام است.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1396-11-11 17:37
فک کنم انتقال آبی بهتر باشه
نقل قول کردن
#2 حمیدرضا 1396-11-11 20:48
داداچ
میدونی ۴۰۰میلیارد چندتاصفر داره
کدام پروژه ،کارگاه چاله کنی به جای تصفیه خانه
مردم خوب میفهمند
نقل قول کردن
#3 محسن نوری 1396-11-13 10:24
استان لرستان تاالان ۴۰۰میلیارد به خودش دیده ،سماچرامردم فریب میدین بااین ارقام !!!!
شکستگی های داخل خیابانها روجمع کن بقیه اش پیش کش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا