یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان در کمیسیون تلفیق مدنظر قرار گرفت، گفت: کمیسیون تلفیق اعتبارات پرداخت یارانه را از ۲۱ هزار میلیارد تومان به ۳۰ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۹۷ افزایش داد.
به گزارش یافته، مجید کیان‌پور در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه 11 بهمن) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 97 کل کشور، گفت: از اصلاحاتی که در بودجه 97 در کمیسیون تلفیق در زمینه شفاف‌سازی و توجه به خواسته‌های مردم انجام گرفت و ارائه بودجه عملیاتی با مصوبات مناسب تشکر می‌کنم.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کد: در کمیسیون تلفیق توجه به اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه، کاهش آثار تورمی در جامعه در سال آینده و روان‌تر شدن مشکلات جامعه صورت گرفت.
 
ملی شدن بودجه آموزش و پرورش و بنیاد شهید از اصلاحات مهم کمیسیون تلفیق
وی بیان کرد: ملی شدن بودجه آموزش و پرورش و بنیاد شهید یکی از اصلاحات مهم و مناسب کمیسیون تلفیق است؛ هم‌چنین از استفاده منابع مالی آینده در بودجه جلوگیری شد انتشار اوراق قرضه حدود 20 هزار میلیارد تومان کم‌تر شد.
 
کمیسیون تلفیق تخصیص اعتبار برای پرداخت یارانه در بودجه 97 را اصلاح کرد
این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه تاکید کرد: کمیسیون تلفیق اعتبارات پرداخت یارانه را از 21 هزار میلیارد تومان به 30 هزار میلیارد تومان افزایش داد و تا 41 هزار میلیارد تومان به دولت اختیار داده شد تا در صورت لزوم به افراد واجد شرایط یارانه دهد؛ جمعیت یارانه‌بگیران در ابتدا 33 میلیون نفر بود اما در حال حاضر قابلیت افزایش به 55 میلیون نفر قابلیت افزایش دارد.
 
 تخصیص 2 هزار میلیارد تومان برای همسازی حقوق بازنشستگان
وی با اشاره به همسازی حقوق بازنشستگان، بیان کرد: اعتبار لازم برای این کار از هزار میلیارد تومان به 2 هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این اقدام نکته مثبت دیگر است؛ عدم افزایش حقوق هیات علمی وقضات باید در صحن علنی اصلاح شود.
به گزارش خانه ملت؛ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از نقاط مثبت بودجه 97، واریز تمام درآمدهای دولت در جهت شفاف‌سازی به خزانه است؛ افزایش قیمت حامل‌های انرژی نیز در کمیسیون تلفیق متوقف شد.


 

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1396-11-11 15:36
اقای کیانپور اصلا نگذارید یارانه ها حذف شوند
نقل قول کردن
#2 مهران 1396-11-11 23:12
نقشه خاک و آب لرستان را در مطالب آموزش پرورش چک کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا