یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کل دادگستری استان لرستان از پیگیری پرونده‌های حوزه قطع درختان در استان خبر داد.
به گزارش یافته، جعفر بدری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان ازنا، با بیان اینکه پرونده‌های حوزه قطع درختان با جدیت پیگیری شود، گفت: باید مجازات بازدارنده به این متخلفین داده شود تا متوجه اشتباه بزرگشان بشوند.
وی با اشاره به اینکه، باید هزینه تخلف از قانون در همه بخش‌ها بالا برود اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان سامانه‌ای را طراحی کرده تا در هر حوزه و روستایی، افراد بتوانند اطلاعات مربوط به تخلفات را ارسال نموده و سریعاً دستور تعقیب و پیگیری داده می‌شود.
در ادامه این جلسه، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: کاهش ۷۱ درصدی بارش‌ها طی پاییز ۱۳۹۶ در استان لرستان در ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
شیرزاد نجفی اظهار کرد: روند تغییرات اقلیمی در ایران شدیدتر شده است، به‌طوری که فقط طی پنجاه سال اخیر، میانگین دمای ایران ۱/۵ درجه افزایش و بارش ۵۰ میلی‌متر کاهش یافته است.
وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی همه ارگان‌ها برای مقابله با اثرات مخرب تغییرات اقلیمی، تصریح کرد: تغییرات اقلیمی فقط محدود به ریزگردها نمی‌شود، بلکه خشک‌سالی مستمر چندین ساله، فرو نشست زمین در دشت‌های کشاورزی، سیل، طوفان، تندبادها، همه و همه ناشی از پدیده گرم شدن و تغییرات آب و هوایی می‌باشد.

پیگیری پرونده‌های حوزه قطع درختان
خبر: پیام عالیخانی چگنی

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1 1396-11-04 14:20
با سلام جناب بدری لطفا دستور فرمایید با اشخاصی که اقدام به قطع درختان می کنند با شدت برخورد گردد ، خصوصا درختان بلوط
نقل قول کردن
#2 شهروند 1 1396-11-04 14:22
متاسفانه در سطح شهر درختانی با قدمت زیاد بوسیله واحد های تجاری که میخواهند نمای تابلو یا ساختمانشان مشخص شود مظلومانه قطع میشودو متاسفانه شهرداری هم هیچ گونه اقدامی انجام نمی دهند ،
نقل قول کردن
#3 شهروند 1396-11-04 15:55
قطع درختان گلدشت غربی پشت هتل نسل باران هرگز از ذهن این شهروندان پاک نمی شود ومنتظر برخورد با مسببین آنها هستیم با تشکر از ریس کل دادگستری استان لرستان جناب آقای بدری
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا