یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در آخرین مطلبی که برای یکی از مجلات تجارت الکترونیک نوشته‌ام در بخشی از آن آمده است که به‌زودی کارآفرینی جایش را به محتوی‌آفرینی خواهد داد و این خالقان محتوی هستند که با خلق محتوی و انتشار آن سبب گسترش کسب و کارها و ایجاد مشاغل جدید خواهند شد.
موسیقی یکی از تأثیرگذارترین نوع محتوی است که علاوه بر تأثیر در حوزه‌های مختلف کسب و کار می‌تواند به آرامش روانی جامعه کمک کند.
 توجه جوانان لرستانی به موسیقی سبب شده است که هر روز شاهد حضور تعدادی از این جوانان در قالب گروه‌های موسیقی باشیم. جوانانی که با حداقل امکانات اقتصادی تلاش می‌کنند تا آینده‌ای روشن برای خود، استان و کشورشان رقم بزنند.
توجه جوانان به موسیقی نویدبخش آینده‌ای خوب برای کشور است به شرط اینکه مسئولین و مردم به آن‌ها توجه کرده و برای بهبود اقتصاد موسیقی از آن‌ها حمایت حداکثری نمایند.
 این حمایت‌ها سبب خواهد شد تا مرجعیت فرهنگی جامعه که متأسفانه در حال تغییر جایگاه است در هنرهای اصیل تغییر موقعیت نداده و به دست گروهی تاجر پیشه نیفتد.
اگر نتوانیم به افزایش مخاطبین هنر و هنرمندان اصیل کمک کنیم، کپی نابرابر اصل از هنر و هنرمندان ساخته خواهد شد و مرجعیت فرهنگی را تسخیر و جامعه را به سمت سطحی‌نگری و قهقرا خواهند برد.
جمعی از جوانان لرستان در قالب گروه تنبورنوازان سیمرغ به سرپرستی جهانگیر لطفی گرد هم آمده و با تلاش بسیار توانسته‌اند آثار زیبایی را خلق و در روز سه‌شنبه 3 دی‌ماه در تالار رودکی تهران در معرض دید و شنید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.
تهیه بلیت:  www.iranconcert.com
 


خبر: منوچهر بسحاق

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1396-11-01 11:41
یافته عزیز چرا نتیجه بازی دیروز خیبر مقابل بعثت کرمانشاه را در سایت درج نمی کنید
--
یافته: با سلام. بازی به تعویق افتاد و روز یکشنبه برگزار میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا