یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا بعدازظهر با ورود سامانه جدید بارشی شاهد بارش برف و باران در کشور خواهیم بود.
برف و باران در راه استبه گزارش یافته، اصغری کارشناس هواشناسی گفت: از آخر وقت فردا شاهد یک موج بسیار خوب بارشی در کشور خواهیم بود که از سمت غرب، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل را دربر خواهد گرفت.
وی گفت: این موج جدید بارشی از فردا شب استان‌های ایلام، شمال خوزستان، زنجان، همدان، چهارمحال و بختیاری و لرستان و از شنبه در تهران، البرز، قزوین، قم، اصفهان، مرکزی، فارس و بوشهر را برفی و بارانی خواهد کرد.

اطلاعیه هواشناسی لرستان:
با تأکید بر ناپایداری‌های پیش‌بینی‌شده قبلی، با توجه به مقدار بارش‌ها در اغلب نقاط آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش محسوس دما و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.
شایان ذکر است بارش برف به همراه وزش باد شدید، در مناطق سردسیر و ارتفاعات سبب کولاک برف خواهد شد. لذا بکار بردن اقدامات لازم (همراه داشتن زنجیر چرخ و.) و رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی توصیه می‌شود.

پیش‌بینی هوای لرستان
جمعه 29 دی‌ماه: نیمه‌ابری تا ابری از اواسط روز همراه با بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط غبار
شنبه 30 دی‌ماه: ابری همراه با بارش باران و برف به‌تدریج با کاهش پدیده، کاهش دما و گاهی افزایش سرعت باد

دیدگاه‌ها  

#1 اسدی 1396-10-29 08:02
در پاییز و زمستان فقط دو بار در لرستان بارش داشتیم که این نتیجه انتقالات آب به بیابان های بی طول و عرض اصفهان و کرمان و یزد و قم است
نقل قول کردن
#2 امین مختاری 1396-10-29 14:37
من خودم شهرستانم اما همیشه دنبال هواشناسی لرستانم خداکنه بارون بزنه اخه جز یه کشاورزی چیزی نمونده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا