یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: ملاک گزینش دستگاه‌های اجرایی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نباشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، محمد اصلانی عصر امروز در همایش گزینشگران، مصاحبه‌کنندگان و محققین دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور مسؤولین ارشد هیات عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: عدم تجسس، یکی از اصولی است که گزینشگران بایستی در مصاحبه‌ها انجام دهند.
وی با بیان اینکه برخی از گزینشگران به دنبال شجره‌نامه چند صدساله مصاحبه‌شونده هستند که بتوانند روزنه‌ای در آن پیدا کنند، افزود: ملاک گزینش باید صالح بودنِ شخصِ مصاحبه‌شونده باشد.
عضو هسته گزینش استانداری لرستان با اشاره به اینکه نباید خود را به‌جای پیامبران و خداوند قرار دهیم، خاطرنشان کرد: انحراف‌ها زمانی آغاز می‌شود که خودمان را کاسه داغ‌تر از می‌بینیم و اقدام به تجسس و غیبت می‌نماییم.
اصلانی تصریح کرد: وقتی یک شخص مصاحبه‌شونده نزد شما می‌آید به‌گونه‌ای با او رفتار کنید که گویی فرزند، برادر و یا خواهرتان است.
وی با بیان اینکه به ما ربطی ندارد که مصاحبه‌شونده اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب است، تأکید کرد: اصل گزینش باید این باشد که فرد مصاحبه‌شونده صالح و توانا باشد.
معاون استاندار لرستان بیان داشت: گاهی اوقات افراد بی‌گناه در روال گزینشی به آن‌ها ظلم می‌شود.


مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1396-10-27 23:28
افراد پارتی دار اصلا گزینش نمیشن.مردم عادی هزار سوال عجیب و غریب باید جواب بدن و رد بشن
نقل قول کردن
#2 بسیج لشکر مخلص خداست 1396-10-28 04:42
احتمالا دارن خودشو عوض میکنن، شده دلسوز بقیه و دم از شایسته سالاری میزنه. بسه دیگه واست حاجی، خدمات بی شایبت درتاریخ خواهند ماند و واقعا خرم آباد رو منقلب کردی :(((، بزار یکی دیگه هم بیاد یه رزومه ایی جمع کن واسه خودش از خیر سر مردم بدبخت خرم آباد.
نقل قول کردن
#3 حسن 1396-10-28 12:35
امید واریم
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-10-28 15:14
آقای اصلانی انسان ارزشی است لاکن در ادارات اول نیرو واقوام مدیران را از طریق شرکتها وغیره وارداداره می شود بعد گزینش می شودواین صحیح نمی باشد
نقل قول کردن
#5 رضا 1396-10-28 15:35
یعنی می فرمایی اگر مردم به راه اصلاح طلبی رای دادند نباید انتظار داشت اشخاص اصلاح طلب پست بگیرند?پس مردم برای چه رای دادند?
نقل قول کردن
#6 خادم الحسین 1396-10-28 23:01
خود رئیس گزینش که آمده سخنرانی کرده گفته از اول انقلاب در گزینش دارم کار می کنم. یکی بپرسه از 57 تا 96 یعنی 39 سال ، آقا جان شما بازنشستگی نداری ؟؟
نقل قول کردن
#7 شهروند 1396-10-30 11:26
آقای اصلانی یکی از مدیرانی هستند که عمران لرستان رو به سطح عالی ارتقا دادند ولی نمی دونم با وجود چنین متخصصینی چرا لرستان در صدر فقیر ترین استانهای کشور هستش ... :lol: :lol: :zzz
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا