یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاونت ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: هشتمین جشنواره جابربن حیان با شرکت ۷۹ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی در حال اجرا است
به گزارش یافته، سید احمدعلی موسوی نژاد در جلسه شورای معاونین با اشاره به پوشش ۴۶ درصدی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در اجرای این جشنواره افزود: از ابتدای آبان ماه کار ثبت‌نام و آموزش دانش آموزان برای اجرای مراحل چهارگانه این جشنواره آغاز شده است و پروژه‌های علمی و پژوهشی دانش آموزان پس از بررسی و داوری به مراحل بعدی راه پیدا خواهند کرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان با اشاره به ارسال آثار منتخب به مرحله استانی اضافه کرد: مرحله استانی جشنواره در اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.
موسوی نژاد از برگزاری مرحله کشوری در تابستان ۹۷ خبر داد و گفت: در مرحله نهایی هفت اثر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش لرستان نقاط قوت این جشنواره را آشنا کردن دانش‌آموزان با علم و فناوری و همچنین نقش‌پذیر کردن دانش‌آموزان در ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: این جشنواره باعث شکوفایی استعداد، ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و تقویت روحیه کنجکاوی دانش آموزان می‌شود.
موسوی نژاد در پایان سخنان خود تأکید کرد: این جشنواره در یک هزار و ۲۰۰ آموزشگاه دوره ابتدایی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 عباس 1396-10-27 07:59
انجام کار تحقیقی و پژوهشی برای کودک کلاس اولی که هنوز الفبا رو یاد نگرفته و به خوندن و نوشتن مسلط نشده کمی دور از ذهنه ، واین در حالی هست که می دونیم کارهایی هم که ارائه میشه عموما" توسط خانواده ها انجام میشه و عملا کودک در انجام اونها نقش مهمی نداره در کل طرح خوبی هست ولی حداقل برای دوره دوم ابتدایی به بعد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا