یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود وازنا در مجلس با بیان اینکه افزایش ۴۱ درصدی تلفات جاده‌ای در استان لرستان با توسعه زیرساخت‌های عمرانی متوقف شود، گفت: کریدور شرق -غرب و شمال -جنوب یکی از شریان‌های اصلی جاده‌ای کشور نیازمند بهسازی جاده‌ای است.
به گزارش یافته، "مجید کیان پور" در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت نامناسب جاده‌های استان لرستان، گفت: کریدور شرق -غرب و شمال -جنوب یکی از شریان‌های اصلی جاده‌های کشور است که در استان لرستان قرار دارد که به‌شدت نیازمند بهسازی و نوسازی جاده‌ای است و این در حالی است که تلفات جاده‌ای در جاده‌های استان لرستان تبدیل به زنگ خطری در این حوزه انتخابیه شده است.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقا و بهسازی جاده‌های استان لرستان حیاتی است تصریح کرد: تلفات جاده‌ای در این حوزه انتخابیه به طریق فزاینده افزایش داشته است؛ بنابراین برای رفع مشکلات جاده‌ای در این حوزه انتخابیه باید در گام نخست عوامل جاری حوادث جاده‌ای بررسی شود.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: برای رفع مشکلات اساسی جاده‌ای در استان لرستان باید نگاه ویژه به تکمیل 200 کیلومتر شبکه آزادراهی در این حوزه انتخابیه در شرایطی داشت که پروژه‌های عمرانی همچون احداث باند دوم ازنا و شازند نیز باید برای رفع مشکلات جاری عمرانی در این حوزه انتخابیه به بهره‌برداری برسد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-10-26 11:39
جاده دورود تا ازنا -ازنا تا الیگودرز -الیگودرز تا مرز اصفهان واقعا نیاز به بررسی دارد جاده ای غیر استاندارد است در برخی قسمت ها بسیار باریک می باشد علیرغم بازسازی خیلی از جاده های استان متاسفانه به این قسمت توجه کافی نشده است
نقل قول کردن
#2 زاکر 1396-10-26 21:28
میدان بهشت خرم آباد واقع در ورودی شهر از سمت کوهدشت هیچگونه آسفالتی ندارد و باید ترمیم شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا