یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی لرستان از ارزیابی و مطالعه ایجاد شهرک صنوف در استان خبر داد.
به گزارش یافته، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حل مسائل صنوف تولیدی آلاینده و دارای آلودگی صوتی، مسئله ترافیک، حفظ ظاهر شهر، بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در ارائه خدمات، ایجاد شهرک صنوف را در اولویت برنامه کاری شرکت قرار داده و انتقال صنوف مختلف به ویژه صنوف آلاینده به شهرک‌های صنفی و صنعتی در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در این خصوص گروهی متشکل از مدیران و کارشناسان شرکت، معاونت بازرگانی صنعت، معدن و تجارت و معاونت اتاق اصناف استان به استان همدان جهت بازدید از شهرک صنوف این استان و استفاده از تجربیات استان‌های موفق عزیمت کردند.
رازانی اضافه کرد: مدیران و کارشناسان لرستان به همراه معاونین فنی و برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از سطح شهرک صنوف بوعلی و واحدهای در حال ساخت و زمین‌های واگذارشده در آن بازدید به عمل‌آورده و در نهایت با تشکیل جلسه هم‌اندیشی به انتقال تجربیات یکدیگر پرداختند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: با بررسی‌های انجام‌شده و استفاده از تجربیات استان‌های موفق در ایجاد شهرک صنوف اولین شرط لازم جهت ایجاد شهرک صنوف داشتن زمین مناسب با مسافت کم با مرکز شهر است که با تشکیل جلسات و پیگیری‌های بعدی درصدد فراهم کردن زمین مناسب جهت ایجاد شهرک صنوف در استان هستیم.
وی ضمن بیان اینکه ایجاد شهرک صنوف موجب رشد و توسعه صنعت و اقتصاد استان است، افزود: در ساماندهی اصناف، اولویت اصلی با صنوف آلاینده‌ای از قبیل در و پنجره‌سازی، ام‌دی‌اف‌سازی و نجاری. مصالح ساختمانی، تعمیرات خودرو است.

دیدگاه‌ها  

#1 رحیمی 1396-10-25 17:33
عمده فروشان خیابان وصال و سه راه اسد آبادی و سه راه مطهری به شهرک صنوف خارج از شهر منتقل شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا