یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش لرستان گفت: تغییر معاون پرورشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش، هیچ ارتباطی به حواشی اخیر در حذف بخشی از اذان در جزوه آموزشی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل از ایلنا، خدانطر دریکوند با بیان این مطلب در تشریح دلایل تغییر معاون آموزش‌و‌پرورش لرستان گفت: تغییر معاون پرورشی آموزش‌‌و‌پرورش لرستان یک تصمیم نتیجه تصویری برای خدانظر دریکوند یافتهاداری و مدیریتی بود که معمولاً در سطح مدیران آموزش‌وپرورش اتفاق می‌افتد.
وی ضمن رد هرگونه ارتباط این تغییر با حواشی به وجود آمده در حذف عبارت اَشْهَدُ أَنَّ عَلِیَّاً وَلِىُّ اللّهِ از کتاب احکام دوم متوسطه پسران، گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با این اشتباه سهوی نداشت و قویاً این موضوع را تکذیب می‌کنم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: امیدواریم با حضور نیرو‌های تازه‌نفس و جدید، فعالیت‌های این معاونت به‌خوبی پیش برود.
دریکوند با بیان اینکه محسن یوسف‌وند معاون اسبق آموزش‌و‌پرورش لرستان از مدیران ارزشی و خوش‌نام استان محسوب می‌شود، اظهار داشت: به‌احتمال‌زیاد از ایشان در جایگاه دیگری در پست‌های اجرایی آموزش‌وپرورش استفاده خواهد شد تا از تجربیات و اندوخته‌های ایشان به نحو مطلوب بهره‌گیری شود.
وی عنوان کرد: محمدحسین احمدی به‌عنوان سرپرست جدید معاونت پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان منصوب شد.
چندی پیش در جزوه آموزشی مقطع دوم دبیرستان عبارت «اشهد و ان علیا ولی الله» حذف‌شده بود که این مسئله با اعتراض مردم و نمایندگان مجلس همراه شد.
بعد از انتقاد‌های فراوان آموزش‌وپرورش استان ضمن عذرخواهی، کتاب‌های مربوطه را جمع‌آوری کرد و دو نفر از کارکنان این اداره هم استعفا دادند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1396-10-20 17:28
اره واقعا به اون دلیل نبوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا