یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: برخی افراد خواستار ایجاد ناآرامی و جو روانی در سیستم اداری استان لرستان هستند.
به گزارش یافته به نقل از موج، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: ایجاد حواشی برای مدیران می‌تواند موجب کند شدن روند خدمت رسانی شود.
استاندار لرستان، شورای دانا را راهی برای رفع مشکلات استان دانست و اظهار داشت: حیات برخی افراد در ایجاد اختلافات و ایجاد ناامیدی است.
وی تصریح کرد: باید در جامعه امید و نشاط و آرامش ایجاد شود و با پرهیز از حواشی باید برای خدمات رسانی تلاش کنیم.
خادمی ضمن انتقاد از جذب اعتبارات عمرانی در لرستان اظهار داشت: در صورتی که میزان دریافت اعتبارات پروژه ها تا هفته آینده به نتیجه نرسد، اعتبارات به دیگر پروژه های فعال اختصاص داده می شود.
وی خاطرنشان کرد؛ برخی پروژه‌های استان تاکنون آغاز نشده و با توجه به توزیع اعتبارات در اوایل تیر ماه، مدیران کم‌کار باید پاسخگو باشند.
استاندار لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت استخدام و بکارگیری فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران در ادارات استان گفت: متاسفانه در استخدام و بکارگیری نیروها در ادارات به خانواده شهدا و ایثارگران توجه نمی‌شود و مدیران و معاونین و نمایندگان نبض استخدام را در دست گرفته‌اند.
سید موسی خادمی با اشاره به شناسایی پروژه‌های کلیدی استان نیز، گفت: با شناسایی این طرح ها و تلاش در راستای بهره برداری از آنها می توانیم در راستای توسعه استان تلاش کنیم.
استاندار لرستان تصریح کرد: با اجرای یک برنامه ریزی دقیق می توانیم افق 1400 را در لرستان تدوین کرد تا مردم نیز از پیشرفت طرح ها و خدمات ادارات مطلع شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-10-17 13:22
آقای خادمی برای اینکه حرف خودتو ثابت کنی اول از استانداری شروع کن

اون همه مشاور بازنشسته تو استانداری رو عزل کن به جاشون از خانواده شهدا استخدام کن


آقای خادمی سری به جهاد کشاورزی استان بزن تا نیروهای 35سال خدمت رو ببینی

بقیه ادارات هم همینجور
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-10-17 13:34
درسته اگر استخدامی باشه بر مبنای فامیل بازی- پارتی بازی- اشنا بازی انجام میشه .
نقل قول کردن
#3 شهروند 1396-10-17 21:43
جناب آقای خادمی حتی در سازمان .... مسئول دفتر رئیس سازمان از بازنشستگان محترم بالای ۳۵ سال است و حداقل میزان سواد را دارد که میشود به جای او خانواده شهدا با مدرک کارشناسی ارشد استخدام شود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1 1396-10-18 07:41
با سلام ، یاد و خاطره جناب آقای دکتر دهمرده بخیر ، قبل از حرف ،عمل می نمود . اکثر مردم لرستان قدر دان زحمات ایشون هستند .
نقل قول کردن
#5 حسن 1396-10-18 20:51
دانشگاه علوم پزشکی را دریابید !!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا