یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بازارچه فرش لرستان را در مجلس مطرح کرده و به گوش مسئولان می‌رسانیم.
به گزارش یافته، محمد بیرانوندی در حاشیه بازدید اعضای فراکسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از محل احداث بازارچه دائمی فرش دستباف لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون برای احداث این بازارچه مهم اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است.
 وی ادامه داد: این بازارچه به جایگاه ویژه‌ای برای فرش و صنایع‌دستی لرستان تبدیل خواهد شد و برای تکمیل آن در اولین نشست مجلس شورای اسلامی حتما به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی کسری‌های این بازارچه و اعتباراتش را به گوش مسئولان مربوطه کشوری می‌رسانیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم بتوان اعتباری به فراخور توان از فراکسیون گردشگری، سازمان میراث فرهنگی و وزارت صنعت و معدن برای تکمیل این بازارچه دریافت کرد.
بیرانوندی بیان کرد: برای تکمیل دو طبقه این بازارچه مهم به اعتباری در حدود یک میلیارد تومان نیازمند بوده، از سوی دیگر برای تکمیل یک طبقه از این مجموعه 300 میلیون تومان نیاز است.
وی اظهار داشت: از تمام توان خود برای تامین حداقل بخشی از اعتبارات مورد نیاز تکمیل این بازارچه فرش‌دستباف لرستان استفاده خواهیم کرد.


دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-10-03 20:49
اقای بیرانوندی نگذارید یارانه اصلا قطع شود
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-10-03 23:36
شما مجلس با شهرداری اشتباه گرفتی لطفا راجب مشکل ترافیک اطراف میادین خرم آباد هم صحبت کنید اگر وقت کردید راجب وانت های میوه و سبزی فروش در سطح شهر و وانت هایی که مسافرکشی می کنند هم بگویید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا