یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: در هشت‌ماهه امسال تعداد پرونده‌های تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مطرح شده در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.
به گزارشِ یافته، عباس شرفی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۳۲۳ فقره پرونده تخلف رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ استان مطرح گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۶۰ فقره از رشدی برابر ۴۳۸ درصد برخوردار شده است.
وی افزود: در سال ۹۵ مجموع پرونده‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۱۱ استان ۳۵۷ فقره بوده است.
شرفی با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۱۲ که وظیفه بررسی تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر را بر عهده دارد نیز گفت: در حالی که در هشت‌ماهه سال گذشته ۸ فقره پرونده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در این کمیسیون مطرح شده بود امسال تعداد این پرونده‌ها با ۴۲۵ درصد افزایش به ۴۲ فقره رسیده است.
 وی تصریح کرد: این رشد چشمگیر در شناسایی و برخورد با متخلفان حوزه حمل و نقل جاده‌ای در پی تشکیل ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در شهرستان‌های استان و به دنبال آن افزایش نظارت و دقت در این بخش اتفاق افتاده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به پرونده‌های تصادفات جاده‌ای نیز گفت: در هشت‌ماهه امسال ۳۷ فقره پرونده تصادفات در امور حقوقی این اداره کل تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰ فقره، ۲۳ درصد رشد نشان می‌دهد.
شرفی گفت: تمام تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، کاهش تصادفات در محورهای استان و افزایش ایمنی است.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا