یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در 4 سال اخیر هر 2 روز، یک روستا در استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حشمت اله شمس خرم‌آبادی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از هزار و 100 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد طرح گازرسانی به 780 روستا در 4 سال اخیر اجراشده و به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: در سالهای اخیر، گازرسانی به روستاها، اولویت نخست شرکت گاز استان بوده به‌طوری‌که در همین راستا طرح گازرسانی به 223 روستای استان در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود: در سال‌های اخیر گازرسانی به شهرهای سپیددشت و گراب و کوهنانی که به خاطر مشکلات اجرایی و عبور خط تغذیه گاز از مناطق صعب‌العبور متوقف‌شده بود با تلاش فراوان به بهره‌برداری رسید.
شمس خرم‌آبادی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 23 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که 99 درصد جمعیت شهری را شامل می‌شود و گازرسانی به شهر درب گنبد نیز در دست اجرا بوده و شهر شول‌آباد نیز مراحل مطالعه طرح گازرسانی را می‌گذراند.
وی خاطرنشان کرد؛ جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز استان نیز در حال حاضر 75 درصد است که باوجود طرح‌های در حال اجرا این رقم نیز در سال‌های آتی افزایش خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان بیان داشت: در 4 سال اخیر حدود 250 میلیارد تومان صرف توسعه گازرسانی در استان شده است.
خبر: محسن اصل مرز

دیدگاه‌ها  

#1 کاشرف 1396-09-19 12:03
آقای محترم پس چرا کاکاشرف رو گازرسانی نمی کنید؟
نقل قول کردن
#2 همشری 1396-09-19 14:55
به اضافه روستای و طلایفه بزرگ قلایی
نقل قول کردن
#3 زحمت کش 1396-09-19 15:36
با توجه به آماده بودن زیرساختها در سالهای قبل و همچنین تامین گاز از طریق خط 36 اینچ ملایر این آمار اصلا زینده نیست . متاسفانه در طول این چهار سال هیچ شهری به شبکه گاز وصل نشده چرا مسیولین ما مردم را ناآگاه فرض میکنند لطفا اعلام کنید خطوط اصلی این روستاعا کی اجرا شده است و مهمتر بودجه سرانه هر المک چقدر بوده و الان چقدر هست زمان آمار دادنهای آبکی گذشت دیگر استاندار عاشق آمارهای دروع در استان نیست
نقل قول کردن
#4 شیراوند 1396-09-19 19:29
با سلام
گازرسانی به روستاهای نشکن چگنی شروع شده ولی متوقف شد مردم خیلی خوشحال شدند که ارسال گازرسانی به منازل انجام بگیره ولی نشد لطفا این پروژه را تسریع نمایید تا درختان بلوط در امان باشند.
نقل قول کردن
#5 کاشرف 1396-09-20 13:19
مدیر محترم بی صبرانه منتظر گازکشی کاکاشرف هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا