یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: بسیج معارف مقاومت را تولید کرد و این در حالی است که تشکیل بسیج جهان اسلام و ظرفیت‌های بسیج سبب فراهم شدن صدور انقلاب به خارج از مرزها شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل تسنیم ، سردار مرتضی کشکولی ظهر یکشنبه پنجم آذرماه در اجتماع بزرگ بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد، برگزار شد اظهار داشت: دفاع از جان و ناموس در فقه یک امر واجب است.
وی افزود: امروز لازم است که فلسفه تشکیل بسیج برای نسل جوان تبیین شود و این در حالی است که هر کس برای جهاد در راه خدا و دفاع از دین آماده باشد یک بسیجی شمرده می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) در خصوص بسیج عنوان کرد: از نظر ایشان، تشکیل بسیج در کشور خدایی بوده و از خداوند الهام گرفته است؛ اگر کسی بفهمد که در مسیر الهی در حرکت است، در حرکت به سوی خدا، دقت بیشتری خواهد داشت.
کشکولی تصریح کرد: برکات وجود بسیج به علت الهی بودن آن است و از دید امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق و میقات پا برهنگان است و این در حالی است که ایشان فرموده‌اند که بسبج معراج اندیشه است.
وی با اشاره به جایگاه بسیج در نگاه امام راحل گفت: از دیدگاه امام(ره) می‌توان فهمید که بسبج مبتنی بر عقلانیت و فقه بوده و ملتی که در خط اسلام نام محمدی در حرکت است، همه افراد آن باید بسیجی باشند و این در حالی است که تمام جهان نیز نمی‌توانند خللی در بسیج وارد کنند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: بسبج معارف مقاومت را تولید کرد و این در حالی است که تشکیل بسیج جهان اسلام و ظرفیت‌های بسیج سبب فراهم شدن صدور انقلاب به خارج از مرزها شد.
کشکولی با تاکید بر اینکه کارکردهای بسیج در اعجاز هستند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی یکی از شعبات بسیج بود و نجات سوریه و عراق در زمان حاضر نیز از دیگر معجزه‌هایی است که با کمک بسیج صورت گرفت.
وی بیان کرد: بسیجیان وارث لشگر عظیم مخلصین هستند و این در حالی است که برای ورود به بسیج در نهادها، گزینش انجام می‌شود اما ورود به بسیج بیشتر از روی علاقه افراد انجام‌ می‌شود.
فرمانده سپاه خرم آباد نیز در این مراسم گفت: سپاه ناحیه خرم‌آباد دارای هزار و 900 حلقه صالحین بوده که هر کدام دارای مربی هستند و در این حلقه‌ها قرآن، احکام، مسائل سیاسی روز آموزش داده می‌شود.
سرهنگ ماشاالله بازگیر اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه فرهنگی با شناسایی محله‌های آلوده و با بهره‌گیری از افراد با نفوذ و معتمدان محله و همچنین با دعوت از مدیران و مسئولان در راستای آبادی، عمران و رفع مشکلات و معضلات اقدامات موثری را انجام داده است.
وی بیان کرد: یک ساختمان فرهنگی و آموزشی در محله اسدآبادی خرم آباد ایجاد شده ‌که فضای ورزشی، حسینیه، واحد قضایی و مشاوره در اختیار اهالی این محل است.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به بازسازی عملیات کربلای 4 در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بازسازی این عملیات‌ها با هدف ترویج فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت برای مردم اجرا می‌شود.
بازگیر بیان کرد: بسیج در حوزه سیاسی نیز با تشکیل گروه‌های نخبگان ولایی و دانشگاهی افرادی که دچار انحراف شده‌اند را به سمت ارزش‌های دینی و اسلامی سوق می‌دهند و نقش مفیدی را در این رابطه ایفا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بسیج به نظام امنیت ویژه ای را تقدیم کرده است خاطر نشان کرد: بسیج، سبب اقتدار کشور و نشان‌گر هویت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه بسیج، تفرقه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌کند، افزود: نیروهای بسیج در هرجایی که باشند به عنوان یک راهنما می‌توانند ایفای نقش کنندِ سپاه ناحیه خرم‌آباد دارای 1900 حلقه صالحین بوده که هر کدام دارای مربی، متربی و... هستند و در این حلقه‌ها مسائل قرآن، احکام، مسائل سیاسی روز و... آموزش داده می‌شود.




دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1396-09-06 08:52
اگر از این جمعیت درست استفاده شود و مثلا برای کاشت درخت در مراتع برای چند روز استفاده شود ایران گلستان ميشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا