یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با حضور استاندار لرستان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با حضور استاندار و معاون اقتصادی استانداری لرستان، روسای دانشگاه‌های استان، مدیرکل آموزش‌وپرورش و جمعی از پژوهشگران استان افتتاح شد.
 مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در حاشیه بازدید استاندار لرستان از غرفه پژوهشکده تعلیم و تربیت لرستان با اشاره به اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت به یافته‌های پژوهشی و پشتوانه علمی و کارشناسی طرح‌ها و برنامه‌ها گفت: آموزش‌وپرورش از پژوهش‌های فرهنگیان حمایت مادی و معنوی را به عمل می‌آورد.
خدا نظر دریکوند افزود: تقویت روحیه پرسشگری و تحقیق و پژوهش می‌تواند ما را به افق‌های روشن دستگاه تعلیم و تربیت رهنمون سازد.
 وی خاطرنشان کرد: در پژوهشکده تعلیم و تربیت هرساله با توجه به نیازها، چالش‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش، اولویت‌ها معرفی و از پژوهش‌هایی که در راستای اولویت‌های پژوهشی آموزش‌وپرورش باشند حمایت خواهد شد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به حمایت مادی از مؤلفین فرهنگی اشاره کرد و افزود: در راستای حمایت مادی از فرهنگیان مؤلف، مقررشده تا آموزش‌وپرورش 500 جلد از کتاب‌هایی که مرتبط با آموزش‌وپرورش باشند خریداری کند.
دریکوند در ادامه به پرورش روحیه پرسشگری در دانش آموزان اشاره کرد و گفت: طرح فراخوان پرسش مهر رویداد مبارکی است که می‌تواند به تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان کمک کند.
وی اضافه کرد: در غرفه آموزش‌وپرورش دستاوردهای پژوهشی و آثار و تألیفات معلمان و دانش آموزان به نمایش گذاشته‌شده است و دانش آموزان و فرهنگیان می‌توانند از این غرفه و نمایشگاه هفته پژوهش دیدن کنند.


خبر: علی قربانی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا