یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

​عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: نتیجه عملکرد مجموعه دستگاه‌هایی که در مبادی قانونی ورودی کالا حضور دارند، غیرقابل‌قبول است.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل خانه ملت، محمدرضا ملکشاهی راد در خصوص واردات کالاهای غیرمجاز از مبادی قانونی، اظهار داشت: به‌عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکنون بازدید میدانی از گمرک‌های کشور نداشته‌ام زیرا نظارت بر این بخش در حوزه اختیارات کمیسیون عمران نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اما میزان کالای قاچاق موجود در کشور که از مرزها وارد می‌شود، نشان می‌دهد که در مرزها کنترل واقعی وجود ندارد و این مسئله نشان از سوء مدیریت و یا عمدی بودن دارد، گفت: اگر تعمدی در کار نباشد و مبادی ورودی کالا مأمورین سالم داشته باشند و کار خود را به‌خوبی انجام دهند نباید این حجم از کالای قاچاق وارد کشور شود.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر تعمدی در کار نباشد و مبادی ورودی کالا مأمورین سالم داشته باشد و کار خود را به‌خوبی انجام دهند نباید این حجم از کالای قاچاق وارد کشور شود، عنوان کرد: کالای قاچاق بیشتر از مرزهایی وارد می‌شود که امکانات تخلیه و اسکله داشته باشند، جایی که امکانات ندارد نمی‌تواند ظرفیت ورود این حجم از کالا را داشته باشد.
ملکشاهی راد در پایان با تأکید بر اینکه، این مسائل نشان می‌دهد که این حجم از کالای قاچاق از مبادی قانونی وارد کشور می‌شوند، خاطرنشان کرد: نتیجه عملکرد مجموعه دستگاه‌هایی که در مبادی قانونی ورودی کالا حضور دارند غیرقابل‌قبول است.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-09-05 14:36
آقای محترم کالای قاچاق مثل چی؟اگه منظورتون البسه ظروف است که یه عده بدبخت بخاطر بیکاری با قرض ووام میرن از کشورهای آسیایی اجناسی رو وارد میکنن که چیزی گیرشون بیاد.جلوی اینم بگیرید تا مردم از گرسنگی بمیرن .مثل معروف سیر از گرسنه خبر نداره سوار از پیاده.البته این در مورد قاچاقچیان بزرگ صدق نمیکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا